سلامت و تندرستی

ادامه افزایش ابتلا به کرونا با شیب ملایم/ خطر پیک مجدد بیماری

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا از ادامه روند رسیدگی به پرونده فزاینده کرونا در یک شیب نرم خبر داد و گفت: “اگر مردم به برگزاری جلسه و پیروی از سیاست بهداشت ادامه دهند ، قطعاً افزایش دیگری. ”

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مسعود مردانی وی در مورد وضعیت بیماری Covid-19 و بیمارستان هایی که در کشور ایجاد کرده است ، اظهار داشت: ما همچنان شاهد افزایش بیماری Covid-19 در دامنه لغزنده هستیم ، این روزها شیوع این بیماری به طرز چشمگیری کاهش یافته است. ، اما اکنون بیماری به آرامی در حال افزایش است.

وی با اشاره به سفر و جلسات بدون انجام اقدامات پزشکی در این تعطیلات ، افزود: “طی دو هفته ، بهترین نتایج سفرها و جلسات اخیر در مورد بیماری قلب را خواهیم دید.

وی گفت: “پیش بینی اینكه آیا ما به مرحله چهارم این بیماری وارد خواهیم شد ، غیرممكن است” ، گفت: “البته ، اگر مردم به انجام مراسم و سازماندهی و همچنین سیستم های بهداشتی مانند جدایی جسمی و اجتماعی ادامه دهند ، ، استفاده از ماسک ، استحمام.

وی تأکید کرد: من مردم را تشویق می کنم تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از شیوع این ویروس با هم همکاری کنند. اگر ویروس دوباره در کشور در حال رشد باشد ، ممکن است مشکلات بیشتری داشته باشیم. وضعیت کنونی رو به وخامت است و در صورت عدم کنترل ، می تواند پایان یابد و بیماری دوباره در کشور ظهور کند.

مردانی درباره وضعیت خونریزی فعلی گفت: “جمعیت بیمارستان کمی کمتر از گذشته است.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا