جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

اجزای داخلی یو پی اس

یو پی اس یک دستگاه پیچیده است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این ابزار برای انجام وظایف خود به اجزایی نیاز دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

اجزای یو پی اس نباید با منبع تغذیه تجهیزات الکتریکی حساس تداخل ایجاد کنند.

در آینده با هژیر صنعت همراه باشید تا با قطعات UPS و کاربردهای آن آشنا شوید.

اوپس چیست؟

در یک تعریف ساده می توان گفت: دستگاهی است که می تواند برق سیستم ها و تجهیزات حساس را بدون معطلی تامین کند.

اجزای مهم سیستم یو پی اس

سیستم های BOPS برای اینکه بتوانند نیروی الکتریکی مورد نیاز سیستم ها و تجهیزات حساس را تامین کنند به قطعاتی نیاز دارند که بتوانند در این امر مهم به آنها کمک کنند.

البته بدون تعمیر و نگهداری سیستم یو پی اس، اجزای این سیستم غیر قابل استفاده می شود، اما اگر سرویس و نگهداری به طور منظم انجام شود، نتیجه عکس خواهد بود.

اگر دانش کاربردی و جامعی در مورد قطعات یو پی اس و استفاده از آن ها دارید، می توانید با دانش فراوان کارهای تعمیر و نگهداری و این خدمات را انجام دهید.

اجزای عمومی KBS

باتری یو پی اس

درایور یو پی اس

مبدل یا اینورتر

آپس مامان

اولین و تا حد زیادی مهمترین اجزای یو پی اس که باید در هنگام خرید یو پی اس به آنها توجه کنید. یو پی اس باتری.

باتری یو پی اس یکی از حساس ترین قسمت های یو پی اس است که وظیفه آن ذخیره سازی برق در مواقع عادی و تامین آن در مواقع نیاز به یو پی اس می باشد.

باتری های مورد استفاده در یک سیستم UPS با توجه به نیاز تجهیزات UPS برای پشتیبانی از آن انتخاب می شوند. محل نصب باتری در یو پی اس بسته به نوع یو پی اس می تواند داخلی یا خارجی باشد.

یوتا یو پی اس

یکی دیگر از اجزای یو پی اس شارژر آن است. شارژر یو پی اس وظیفه تامین جریان و ولتاژ باتری یو پی اس را بر عهده دارد.

هرچه کیفیت شارژر یو پی اس بالاتر باشد، باتری یو پی اس کارآمدتر خواهد بود.

مبدل یا اینورتر

یک اینورتر یا اینورتر برای تبدیل انرژی ذخیره شده در باتری UPS به جریان AC کار می کند. یعنی در صورت قطع برق یا هر مشکلی که به تجهیزات و سیستم های شما آسیب وارد کند، اینورتر باتری را تعویض کرده و برق بدون وقفه دستگاه را تامین می کند.

برنامه UPS

سیستم یو پی اس دارای طیف وسیعی از کاربردها از جمله:

یو پی اس اداری

یو پی اس خانگی

صنعت یو پی اس

GOR Ta مقدمه

از آنجایی که امروزه کامپیوتر، فکس، پرینتر و غیره. در سازمان ها و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و همگی نیاز به برق دارند، پس داشتن یو پی اس در مطب کاملا طبیعی است.

این خانه است

ممکن است به نظر برسد که شما نیازی به استفاده از سیستم یو پی اس  شرکت بهراد در خانه خود ندارید، اما باید خانه آنها را روشن کنید و سیستم های الکتریکی و تلویزیون، یخچال، گرمایش و غیره آنها را تغذیه کنید. کسانی هستند که از یو پی اس برای تامین برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی مانند . از کوچک استفاده می کنند.

به دلیل قطع ناگهانی برق، استفاده از یو پی اس نه تنها در دسترس بودن مداوم برق را تضمین می کند بلکه احتمال آسیب به لوازم خانگی را نیز به حداقل می رساند.

مشاغل UPS

ارتباطات، دفاتر پست، کارخانجات و بیمارستان ها از مهمترین صنایع هستند و تجهیزات آنها باید مجهز به سیستم یو پی اس باشد.

به عنوان مثال یک بیمارستان از تمام تجهیزات خود برای نجات جان بیماران استفاده می کند. تصور کنید بدون سیستم یو پی اس چه اتفاقی می افتد! شکی نیست که جان بسیاری از بیماران در خطر خواهد بود.

نتیجه

در زندگی روزمره ما با سیستم‌ها و تجهیزاتی سر و کار داریم که با کمک الکتریکی کار می‌کنند، بنابراین نیازی به مجهز شدن به یک سیستم پشتیبان نداریم که بتواند کاری را در صورت بروز مشکل انجام دهد. عذاب کشیدن.

بنابراین می توان گفت این دستگاه ها مجهز به سیستم یو پی اس هستند که با استفاده از آن می توانید از استرس از دست دادن اطلاعات مهمی که به دلیل قطع برق در حین کار ذخیره نمی شوند، جلوگیری کنید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا