اقتصادی

اجرای سقف ویلا و اردواز با پیشرفته ترین متدهای روز

کلاهک سقف شیروانی محصولی مخروطی شکل است که از جنس فلز گالوانیزه تولید شده و وزن آن بسیار کم می باشد. تنوع رنگی متفاوتی در تولید این کلاهک ها وجود دارد و می توانید متناسب با رنگ ورق های سقف شیروانی آن را سفارش دهید. یکی از کاربردهای متنوع کلاهک شیروانی برای سقف آلاچیق است. کلاهک آلاچیق در رنگ های متنوعی تولید می شود. بر اساس نوع طرح و رنگ مورد نظر به صورت عمده می توانید از شهر آهن سفارش دهید.

این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند.

عایق های رطوبتی در شرکت ویلا سقف بر اساس روش اجرا معمولا به دو گروه تقسیم می شوند. عایق رطوبتی گرم اجرا مانند ایزوگام و قیرگونی در هنگام اجرا، جهت چسبیده شدن به لایه زیرین، به گرم نمودن و شعله احتیاج دارند. عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی RCI در گروه عایق های رطوبتی سرد اجرا می باشند.

از ویژگی های آن می توان به سازگاری آن با محیط زیست و استفاده از آن به عنوان عایق رطوبتی کاشی و چوب اشاره کرد. ?عایق پایه قیر یا عایق نانو؟ عایق های رطوبتی ساختمانی انواع بسیار متفاوتی دارند. از عایق های پایه قیری گرفته تا عایق های جدید نانو. نانوبام بهترین عایق رطوبتی برای پشت بام منازل شماست. برای عایق کاری ساختمان از قیرگونی، ایزوگام، عایق های نفوذی و عایق های رطوبتی نانو پلیمری استفاده می شود.

اما چه کاری انجام دهیم که این معضلها برای همیشه حل شوند؟ یکی از بهترین راهها، عایقهای رطوبتی نانوشیلد هستند. با کمک محصولات این کمپانی میتوانید بام خانه، استخر و نمای آپارتمان خود را با لایهای از فنآوری نانو بپوشانید تا در برابر نشتیها، یخبندان و قارچ و جلبک و همینطور اشعه فرابنفش در امان باشد. اما عایقهای رطوبتی نانوشیلد به همینجا ختم نمیشوند. طیف وسیعی از محصولات در اختیارتان قرار گرفته تا از آشپزخانه، فضاهای مرطوب و بهطور کلی ساختمان خود در برابر عوامل مختلف محافظت نمایید.

عایق نانو، یکی از عایق هایی است که می توان آن را به راحتی مانند رنگ، روی سطوح مختلف مانند سطوح فلزی و غیرفلزی کشید و از هدررفت انرژی جلوگیری کرد. عایق نانو عایقی است ضد آب بر پایه ساختار شیمیایی ارگانوسیلان که دوستار طبیعت و قابل حل در آب است.

فناوری نانو در حال حاضر یک ابزار موثر و مقرون به صرفه برای افزایش بهره وری انرژی در ساختمانهای موجود و همچنین ساخت و ساز جدید و اجرای سقف ویلا و اردواز می باشد. عایق نماهای ساختمان های بلند و … ✳️عایق رطوبتی نانوشیلد، نسل جدیدی از عایق های رطوبتی ساختمان است که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و روانه بازار کرده است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا