ورزش

اتمام حجت مدیرعامل استقلال با سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی

به گزارش شرکت رسانه های آنلاین ، پس از فاش شدن قرارداد جدید فروشنده باشگاه استقلال و میزان پولی که آنها از تبلیغات محیطی و بازی های خانگی به دست می آورند ، رئیس باشگاه در نامه خود به جلسه گروه ، شرکت پیمانکار را معرفی کرده و درخواست کرد برای این دیدار فروشنده باشگاه استقلال در تبلیغات و بازی های باشگاه سازی فعالیت خواهد کرد.

در بخشی از نامه مصطفی آجورلو به حیدر بهاروند آمده است:

وی گفت: “با احترام به اقتدار باشگاه استقلال ، شایسته است که برگزارکنندگان مسابقه توصیه های لازم را برای حمایت از مالک بازار باشگاه ، شرکت ایده پروان تبلیغ ، برای انجام تبلیغات محیطی ارائه دهند.

در نتیجه باشگاه استقلال در فصل جدید از رسانه های محیطی و بازی های خانگی خود استفاده خواهد کرد و این رویداد پرسود را از دست نخواهد داد. علاوه بر این ، تحت قرارداد کارآفرین جدید باشگاه استقلال ، که 500 میلیارد تومان برآورد شده است ، 150 میلیارد تومان برای محیط بازی خانگی اختصاص داده شده است که نشان دهنده افزایش عظیمی است که قبلاً مشاهده نشده بود. نوعی از پول باشگاه و فصل جدید و. می تواند یکی از بی سابقه ترین رویدادها باشد همانطور که وضعیت اقتصادی فوتبال ملی مشهود است.

اگرچه در سال های اخیر اندازه باشگاه های دنیای رسانه در سراسر جهان کوچک بوده است ، اما سرمایه گذاری کمی نیز در زمینه انرژی در این زمینه انجام می شود ، اما رویکرد استقلال در رسانه های محلی متفاوت است.مسکن ممکن است متفاوت باشد. “و تعیین سطح مسطح در این منطقه.”

256 251

دکمه بازگشت به بالا