سلامت و تندرستی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا احتقان بینی برمی گردد؟

خون دماغ چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین دچار احتقان بینی هستند. این نوع بینی شایع ترین نوع و نوع بینی در افراد است. به گزارش CBS NEWS ، بینی بینی اینشتین است. زیرا در تصویر اینشتین ، بینی به وضوح گوشتی بود.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز به دلیل خونریزی بینی مشهور هستند. ویژگی های بینی با توجه به شکل پوست ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن تعیین می شود.

از کجا بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

مصرف گوشت رایج است سوراخ را باز کنید تعداد زیادی وجود دارد. پوست رنگ پریده حفره بینی به وضوح قابل مشاهده است. ترشحات غدد چربی در بینی معمولاً بسیار زیاد است. سوراخ های بینی شما بزرگ است و مجاری بینی زیادی وجود دارد. سوراخ های بینی بسیار گسترده تر از سایر سوراخ های بینی است. مجاری بینی در حفره بینی معمولاً پهن استبه

این ویژگی حفره بینی است به گفته دکتر به قول میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست بیش از حد
  • غضروف کوچک و ضعیف است
  • روکش چرمی عالی
  • بزرگ ، گرد

عمل جراحی چگونه انجام می شود؟

جراحی بینی می تواند یکی از پیچیده ترین جراحی های بینی باشدبه حجم زیادی از گرفتگی پوست و بینی وجود دارد. پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید با مهارت انجام شود. هرگونه برداشتن بافت ناخوشایند منجر به آبریزش بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی شامل بافتی است که غضروف بینی را تقویت می کند. بینی بزرگتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این بار ، فرد در مشکل است احتقان بینی بعد از عمل بودن؛ زیرا ساختار بینی توانایی مقاومت در برابر گرانش و احتقان بینی را ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای بدست آوردن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تحریک کنید. برای انجام این کار ، معمولاً به غضروف گوش یا دنده متصل می شود. گاهی اوقات برای این چیز بیرون می آید غضروف مصنوعی برای حفره بینی برای ایجاد زیر بینی محکم و محکم در زیر پوست استفاده می شود. پس از انجام این کار ، بینی شما می تواند مونتاژ شود و استخوان بینی آماده شود تا شکل و شکل دلخواه را ایجاد کند.

آیا احتقان بینی برمی گردد؟

آیا مجاری بینی باز است یا بسته؟

به گفته دکتر به گفته میشل لی ، پزشک و کارمند بیمارستان بورلی هیلز ، شاید شما نیز سوالی دارید که بدانید ، جراحی بینی باز مناسب برای احتقان بینی یا جراحی بینی بسته؟ البته قبل از تجویز باید تفاوت جراحی بینی باز و بسته را بدانید.

حفره بینی بسته است: با جراحی بینی بسته ، کوچکترین برش در ناحیه زیر بینی این در صورتی اتفاق می افتد که پزشک شانس کمی برای آبریزش بینی در ناحیه فوقانی داشته باشد.

در حین این جراحی ، آسیب کمتر از جراحی بینی است و پزشک ممکن است تغییرات قابل توجهی در بینی فرد و همچنین تورم جزئی ایجاد کند. اندازه بسیار زیاد این روش جراحی امکان جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. به خاطر فرصت خیلی زیاد است.

جراحی بینی باز: در حین جراحی بینی باز ، پزشک متخصص با ایجاد نواحی لازم در گوشه و پایین بینی عمل جراحی را آغاز می کند. دسترسی خوب به همه دامنه های مورد نیاز در داخل جراحی زیبایی بینیبه

بر اساس اطلاعات داده شده می توان گفت جراحی بینی که نیاز به تغییرات زیادی دارد در صورت تعطیلی جراحی امکان پذیر نیست. اما با انجام جراحی بینی باز می توانید تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و بینی ایجاد کنید.به

مدت زمان بهبودی جراحی بینی چقدر است؟

اطلاع از زمان بهبودی جراحی بینی به افراد کمک می کند تا خود را برای جراحی بهتر آماده کنند. به گفته دکتر به گفته فانک گچ ، در باره 8 یک روز برای کاهش تورم شدید ناشی از احتقان بینی لازم استبه

بعد از 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن صابون و رفع بثورات یا احتقان بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مدت ، مراقبت های جراحی بسیار موثرتر از همیشه است. با استفاده از چسب بینی و از سرگیری کار می توانید پس از 8 روز به محل کار خود بازگردید.

در هفته سوم به عنوان مثال 20 Na 30٪ تورم بینی و اطراف آن کاهش می یابد تا 6 هفته ، 50 تا 60 درصد از مجاری بینی با تورم و آسیب پوشانده می شود. توجه داشته باشید که هرگونه مشکل ، استرس و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه دقت کنید.

آیا دانشجوی جراحی بینی هستید؟

دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه جراحی ، باید در نظر داشته باشد که آیا شما یک جراح خوب هستید یا خیر. تبلیغات اغلب با زمینه جراحی زیبایی همراه است و مردم تشویق می شوند از جراحی زیبایی استفاده کنند.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل نشان داده شده است و هیچ مشکلی در سرمایه گذاری دنیای واقعی در این تبلیغات وجود ندارد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد پس از دیدن آگهی تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقیقت عمل را بدانید و سپس آن را انجام دهید. در بین موارد زیر ، کسانی را که مایل به انجام یک جراحی خوب بینی هستند ، مرور می کنیم:

  • افراد از ظاهر ظاهری خود رضایت کمتری دارند
  • مردم حقیقت خونریزی بینی را می دانند و میزان عمل جراحی را می دانند
  • مردم با موسیقی و بازی های بزرگ مانند بوکس و بازی هایی از این دست احاطه نشده اند
  • افراد می توانند مراقبت های بعد از عمل را دنبال کنند

امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است که به لطف تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی به جراح بینی معروف در تهران تبدیل شده است. و لینک زیر

منبع: سایت دکتر. امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش رسانه ها

دکمه بازگشت به بالا