جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

آیا برنامه ایتا تماس تصویری دارد؟

ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های بومی با رابط کاربری مشابه پیام رسان محبوب روسی تلگرام است. این پیام رسان بومی دارای ویژگی های بی شماری است که در برخی از پیام رسان های داخلی وجود دارد. یکی از برجسته ترین ویژگی های ایتا تماس تصویری است. تماس تصویری ایتا به دلیل بارگذاری روی سرورهای داخلی از کیفیت خوبی برخوردار است.

در میان تمام متون بومی، Ita یکی از بهترین متن هایی است که می توانید استفاده کنید. نسخه دسکتاپ این پیام رسان بومی پرسرعت و با کیفیت است.

اگر تصمیم دارید از قابلیت تماس تصویری ایتا مسنجر استفاده کنید، بقیه این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله به نحوه دانلود برنامه ایتا جدید
و استفاده از قابلیت تماس تصویری اپلیکیشن ایتا مسنجر می پردازیم.

یکی از مهمترین ویژگی های پیام رسان آیتا تماس تصویری است. با این قابلیت می توانید بدون زحمت و با سرعت بالا با دوستان خود چت کنید. با توجه به وجود سرورهای ایتا در ایران، کیفیت تماس تصویری این پیام رسان بومی بسیار بالاست.

تماس تصویری چطور؟

اپلیکیشن ایتا را از یکی از فروشگاه های معتبر دانلود و نصب کنید.

وارد اپلیکیشن شوید.

یکی از خواننده هایی را که می خواهید با آنها تماس بگیرید انتخاب کنید و وارد صفحه چت شوید.

حالا روی عکس این مخاطب کلیک کنید و وارد پروفایل او شوید.

برای برقراری تماس تصویری روی گزینه دوربین ضربه بزنید.

منتظر بمانید تا فرآیند تماس ویدیویی کامل شود.

اپلیکیشن ایتا از نظر رابط کاربری مشابه تلگرام است، بنابراین تماس تصویری در این اپلیکیشن تفاوتی با تلگرام ندارد.

اگر قصد برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا را دارید، ایتا یکی از گزینه های باکیفیت و مقرون به صرفه محسوب می شود. زیرا علاوه بر تماس تصویری با کیفیت، استفاده از اینترنت نیز به نصف ارزانتر است و این یکی دیگر از مزایای این پیام رسان بومی است.

با ETA، کاربران می توانند علاوه بر تماس های ویدیویی، تماس های صوتی با کیفیت بالا نیز برقرار کنند.

ایتا را می توانید از گوگل پلی و فروشگاه های ایرانی مانند کافه بازار و مایکت دانلود کنید.

نتیجه

اگر بخواهیم از بین تمام پیام رسان های بومی گزینه ای را انتخاب کنیم، قطعا این اولین انتخاب است. زیرا راحت ترین رابط را در بین تمام پیام رسان های بومی دارد. در واقع، ایتا نسخه ای طعنه آمیز از پیام رسان محبوب آقای دورف تلگرام است.

در این مقاله برای آپدیت برنامه های اندروید سعی کردیم نحوه برقراری تماس تصویری در ایتا را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بدون نگرانی از ابزارهای تغییر IP با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا