اقتصادیکسب و کار ایرانی

آیا با استفاده از شماره های مجازی امکان هک شدن تلگرامم وجود دارد؟

جدیدترین روش های هک تلگرام چیست؟

روش های هک تلگرام: شاید تا به حال به عبارت هایی مثل همسرتان در ۴ دقیقه، ، ربات هک تلگرام و یا هک تلگرام با شماره تلفن و از راه دور برخورده اید. شاید شما هم یکی از کاربران دنیای اینترنت هستید که این موضوع برای شما خیلی داغ است و به یک مسئله ی مهم تبدیل شده و می خواهید هرچه زودتر راز انجام این کار را کشف کنید.

حتی ممکن است که شما از افرادی هستید که اطلاعات گوشیتان برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد و دوست دارید به هر نحوی که شده، امنیت اکانت خود را بالا ببرید تا هک نشوید. در هر حال این مقاله مخصوص شماست و پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای خرید پیج اینستاگرام ارزان لطفا کلیک کنید .این روزها که همه از شبکه های اجتماعی بر روی گوشی هوشمنداشان استفاده می کنند و دیگر کسی به مسنجر ها و وبلاگ های قدیمی سری نمی زد دریچه ای جدید از ارتباطات به روی مردم جهان باز شده است که متناسب با آن سئوالاتی هم پیش می آید، یکی از همین سئوالات این است که چگونه تلگرام شخصی را هک کرد؟ و یا ربات هک تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه ی پیام رسان است که با این وجود که چند سال است در ایران استفاده می شود و رقبای قدرتمندی مثل واتساپ هم دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کاربران باز کند حتی این قضیه که در ایران تلگرام را فیلتر کرده اند تاثیر نه چندان زیادی روی استفاده ی کاربران از این برنامه نداشته است و همچنان پیام رسان موردعلاقه ی ایرانیان است .

روند استفاده از برنامه را می توان یک نمودار افزایشی در نظر گرفت. در این مقاله در قرار است به این موضوع بپردازیم که از چه روش هایی می توان تلگرام شخصی را هک کرد؟ و ربات هک تلگرام چیست؟ برای انجام این کار باید به گوشی تلفن شخص مورد نظر دسترسی داشت یا از راه دور هم امکان پذیر است؟ قصد داریم در ادامه برخی از این راه ها را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از اکانت تلگرام خود در برابر هکر ها مراقبت کنید

ربات هک تلگرام چیست؟

امنیت اطلاعات و جلوگیری از هک شدن و دانستن روش های هک تلگرام برای همه کاربران به یک دغدغه تبدیل شده است اگر همین الان در گوگل عبارت هک تلگرام را جستجو کنید با وب سایت های زیادی روبه رو می شوید که ادعا می کنند نرم افزارهایی برای هک تگرام سراغ دارند و کنترل اکانت های کاربری را انجام دهند اما این ادعا تا چه اندازه می تواند درسته به نظر برسد!

شما می توانید به سایت تلگرام و بخش پرسش و پاسخ های متداول مراجعه کنید فقط کافی است که کلمه ی هک را جستجو کنید تا جواب سئوالتان را بگیرید. تلگرام برای کسانی که بتوانند این برنامه را هک کنند یک جایزه ی سیصدهزار دلاری در نظر گرفته است که با یک حساب کتاب ساده و سر انگشتی بالای یک میلیارد تومن می شود. به نظر شما اگر چنین چیزی به سادگی امکان پذیر بود، این کار را انجام می داد. اما چرا یک نفر باید خودش را در زحمت بیاندازد که تلگرام را هک کند؟

هک کردن تلگرام از طرف سرور آن 99% غیر ممکن است و انجام دادن آن از هر کسی بر نمی آید. حتی بزرگ ترین هکر های دنیا هم موفق به انجام این کار نشده اند ولی اگر و فقط اگر کسی موفق به انجام این کار بشود، 300 هزار دلار از طرف تلگرام، جایزه دریافت می کند و البته نام او تا مدت ها در ذهن تمام افراد باقی می ماند. اما هک از طرف کاربر جریان کاملا متفاوتی دارد.

برای تبلیغات پربازده در اینستاگرام لطفا کلیک کنید .هک کردن یک کاربر ممکن است که دلایل مختلفی داشته باشد. در بهترین حالت، شخصی که شما را هک کرده، مادر، پدر یا حتی همسر شماست که بتواند به پیام های شما کنترل داشته باشد. البته این بیشتر یک بهانه است تا دلیل ولی کنترل کردن روابط فرزندان، یکی از دلایلی است که افراد اکانت تلگرام فرزندانشان را هک می کنند.

دلیل دوم برای هک کردن افراد از طریق اکانتشان و ربات هک تلگرام، دلایل شخصی می باشد. دلیل هایی مانند دشمنی، کسب درآمد یا هر چیز دیگری. برای مثال شخصی از شما خوشش نمی آید و تصمیم می گیرد تا شما را هک کتد، اطلاعات شما را به هم بریزد یا پاک کند. یا حتی ممکن است که یک هکر اکانت هایی که می تواند را هک می کند تا از طریق تلگرام به فایل ها و مخاطبان آن شخص، دسترسی پیدا کند و با قفل کردن آنها یا تهدید کاربر هک شده، به درآمد و پولی برسد.

روش های هک تلگرام؛ آیا تلگرام غیر قابل هک است؟

پس با این حساب هک تلگرام یک خیال واهی و نشدنی است اما پاسخ به این پرسش این است که می‌توان به تلگرام شخص دیگری دسترسی داشت اما این به معنی هک تلگرام نیست. زیرا باید خود شخص دارنده اکانت تلگرام به شما اجازه دسترسی بدهد. هک تلگرام به دلیل پروتکل های رمزنگاری دوطرفه پیام امکان پذیر نیست ولی نفوذ به حساب های کاربری درصورت رعایت نکردن نکات امنیتی توسط خود کاربران، امکان پذیر است که این مورد را می توان سهل انگاری کاربران در استفاده از این پیام رسان دانست. در مقاله های قبل درباره برخی روش های هک تلگرام را برای شما شرح داده بودیم. در ادامه قصد داریم چندین روش مهم برای که برای بسیار مورد استفاده نیز قرار می گیرند را برای شما شرح دهیم.

اگر می خواهید بدانید که آیا واقعا این اپلیکیشن قابل هک است می توانید مقاله “ ” را مطالعه کنید.

  1. هک کردن سرور اصلی تلگرام

 

در این مقاله قصد داریم تا همه روش های و ربات هک تلگرام را به شما آموزش دهیم و قطعا اولین راهی که برای هک کردن اکانت های تلگرام به ذهن میرسد که عملا غیر ممکن است، هک کردن سرور اصلی تلگرام است. اگر شما موفق شوید که سیستم اصلی و سرور اصلی تلگرام را هک کنید می توانید به تمامی اکانت های جهان، گروه ها و کانال های جهان، پیام ها، رسانه ها و به معنی واقعی کلمه همه چیز دسترسی داشته باشید. اما یک مشکلی دارید. برای این کار به دو چیز نیاز دارید. 1: دانش برنامه نویسی به شدت زیاد و 2: معجزه!

امنیت سرور تلگرام به حدی بالاست که خود پاول دورف، هکر ها را به چالش کشیده است که اگر می توانند برای هک کردن تلگرام تلاش کنند. پاول دورف در همان سال انتشار تلگرام، اعلام کرد که هکر ها می توانند شانس خود را برای هک کردن سرور اصلی تلگرام امتحان کنند و اگر کسی موفق به انجام این کار شود، به اون 300 هزار دلار نقد پاداش داده می شود. که البته این مقدار در برابر امنیتی که از بین می رود و شهرت یک شبکه مجازی به بزرگی تلگرام را زمین میزند چیزی نیست.

 

  1. هک تلگرام با حمله مرد میانی (man in the middle)

 

یکی از شناخته شده ترین روش های هک تلگرام، روش مرد میانی یا Man in the Middle است. این روش چیزی شبیه به گوش وایسادن است. تصور کنید که دارید با دوست خود صحبت می کنید و یک دفعه شخصی میان شما دو نفر می آید و یا با فاصله ای از شما، به همه حرف های شما گوش می دهد. این روش نیز دقیقا به همین شکل است. فرد هکر در این روش بین شما و دوست شما قرار می گیرد و به همه اطلاعات و دیتایی که در این میان رد و بدل می شود دسترسی دارد.

هک تلگرام با روش مرد میانی

  1. استفاده از کی لاگر ها (Key Logger)

 

کی لاگر ها یکی از دسته هستند که در سیستم شما نصب شده و تمام کلیک هایی که روی کیبورد شما انجام می شود را ضبط می کنند و به شخص هکر می فرستند. این برنامه ها بیشتر برای به دست آوردن پسورد افراد در برنامه هایی مانند و به کار می آید اما برای هک کردن تلگرام نیز بسیار مفید است. بسیاری از اوقات هکر ها تلگرام را هک می کنند تا به پیام های شخص دسترسی پیدا کنند و از طریق این پیام ها، به اطلاعات خاصی دسترسی پیدا کنند. برای مثال شماره کارت شما یا پسورد شما یا هر چیز دیگری که ممکن است برای دوست یا خانواده خود بفرستید. بنابراین استفاده از کی لاگر نیز یکی از روش های نفوذ به گوشی اشخاص و دسترسی داشتن به تمامی پیام های ارسالی آنهاست.

 

  1. هک تلگرام از طریق RAT

 

RAT یکی از خطرناک ترین انواع روش های هک تلگرام و دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است که می توانید با استفاده از آن، اکانت تلگرام هر کسی که می خواهید را هک کنید. RAT مخفف عبارت Remote Access Trojan و در واقع یک برنامه مخرب و بد افزار است که روی گوشی شخص مورد نظر شما نصب می شود و مثل یک Backdoor یا در پشتی عمل می کند. شما می توانید از طریق این در پشتی به سیستم شخص دسترسی داشته باشید و او را هک کنید. RAT ها معمولا از طریق یک ایمیل یا برنامه و بازی وارد گوشی فرد می شود و کار خود را شروع می کند. اما چرا RAT را یکی از خطرناک ترین روش های هک می شناسند. دلایل زیر، بخشی از دلایلی هستند که RAT را به روشی خطرناک برای هک تبدیل می کند.

  • معمولا به طور کاملا نا محسوس روی گوشی شخص نصب می شود.
  • بعد از مستقر شدن در دستگاه، به دستگاه های دیگر نیز وارد می شود و آنها را نیز آلوده می کند.
  • سیستم قربانی خود را به طور کامل زیر نظر دارد.
  • می توانید به واسطه آن ابزار های مختلفی مثل Key Logger یا ویروس ها را وارد گوشی قربانی کنند.

 

اگر بتوانید RAT را روی گوشی قربانی خود وارد کنید، می توانید به تمامی چت های تلگرام، واتساپ یا شبکه های اجتماعی دیگر او دسترسی داشته باشید و همه آنها را زیر نظر داشته باشید.

مطالعه شود : “”

  1. اسپوفینگ کردن

 

برای دانستن اینکه ربات هک تلگرام چیست؟ خوب است بدانید: اسپوفینگ یکی از روش های هک تلگرام است که در آن هکر به اطلاعات گوشی شما دست پیدا می کند. اطلاعاتی مانند IP address یا Mac Address شما که باعث می شود در دنیای اینترنت شناخته شوید. این اطلاعات را در گوشی خود ثبت کرده و سپس با تلاش برای ورود کاری می کند که کد تایید هم برای گوشی شما و هم برای گوشی وی ارسال می شود و از این طریق می تواند وارد تلگرام شما شود. Spoofing یکی از روش هایی است که در گذشته بسیار خطرناک شمرده میشد ولی امروزه کمتر می توان با آن یک اکانت تلگرام را هک کرد.

اسپوفینگ کردن تلگرام

  1. برنامه و ربات هک تلگرام برای گوشی اندروید

 

در روش اول فرد هکر بدون این که شما اطلاعی داشته باشید نرم افزاری را روی گوشی شما نصب می کند که لزوما آیکون یا عنوان آن به نحوی نیست که شما بتوانید متوجه شوید؛ بلکه ممکن است به صورت یک بازی رایگان، یک نرم افزار افزایش عضو در کانال تلگرام، یک ربات هک تلگرام و یا خیلی از عنوان های مشابه دیگر باشد. این فایل ها به صورت پنهانی وارد گوشی شما می شوند و پس از آن دیگر برای شما قابل روئت نیستند.

حتی ممکن است به صورت دیدن یک وب سایت از مرورگر موبایلتان، یک پنجره ی باز شونده یا پاپ آپ یا بد افزار های دیگر که شما متوجه آن نمی شوید. برای جلوگیری از این دسته روش های هک تلگرام و چک کردن برنامه های که روی موبایلتان نصب است می توانید به قسمت تنظیمات و سپس مدیریت برنامه ها بروید و از آنجا لیست مربوط به برنامه هایی را که بر روی تلفن شما نصب است را مشاهده کنید و اگر مورد مشکوکی دید آن را لغو نصب کنید.

اگر به دنبال برنامه هایی در این زمینه هستید می توانید سری هم به مقاله “” بزنید.

  1. فیشینگ برای تلگرام

 

فیشینگ از روش های هک تلگرام، فرآیندی است که به قصد دستیابی به اطلاعات محرمانه مثل رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی و … صورت می گیرد. در حالت کلی هکر اقدام به جعل صفحه ی موردنظر می کند که در آن کاربران اطلاعات خود را وارد می کنند و کاربر هم که کاملا بی خبر از این موضوع است اطلاعات خود را در باکس های مختلف وارد می کند. در واقع کاربر نمی داند که چه چیزی در انتظار اوست. حملات فیشینگ معمولا به صورت پیامکی، تلفنی، اپلیکیشن، ربات هک تلگرام و بد افزارها انجام می شود. گاهی حملات فیشینگ با ارسال پیامی حاوی کد 5 رقمی صورت می‌گیرد. در این حالت دو اتفاق ممکن است رخ دهد، که برای بازیابی اکانت هک شده تلگرام هر دو تقریبا 1 راه حل دارند:

حالت اول

 

هکر به صورت خاموش و نامحسوس وارد تلگرام شما شده و با دوستان یا آشنایان تان صحبت می‌کند و به سرعت گفتگوها را پاک کرده و ردی از خود بجای نمی‌گذارد که با دیدن عبارت شما در حال تایپ هستید می توانید متوجه این موضوع شوید.

برای حل این کار باید مسیر به قسمت تنظیمات تلگرام بروید.

گزینه ی Privacy and Security  و سپس  Active Sessions

  شوید.Terminate all Other Sessions  را بزنید و در نهایت وارد بخش

برنامه تلگرام تمام دستگاه های دیگر که به تلگرام شما دسترسی دارند را نشان می دهد که با زدن گزینه ی log out می توانید به سرعت ان ها را خارج کنید.

 

حالت دوم

 

هکر می تواند برای کد امنیتی یا pass code  تعریف کند و دسترسی شما را به اکانت تگرامتان محدود کند که این حالت خطرناک تری است. اگر چنین موردی پیش بیاید فقط می توانید پیام هایتان را از قسمت نوتیفیکیشن ببینید و برای رفع این مشکل باید مسیر های زیر را طی کنید. اگر دستگاه شما اندروید است:

 Settings -> Apps -> Download -> Telegram -> Clear Data

و اگر از سیستم عامل  iOS  استفاده می کنید:

 Settings -> General -> Usage -> Show all Apps -> Telegram -> Delete App

بعد از آن برنامه را حذف و دوباره نصب کنید پیامکی حاوی کد ورود برایتان ارسال می شود که
ان را وارد کنید و در اینجا باید رمز را بزنید. تنها کاری که نیاز است این است که گزینه ی فراموشی رمز عبور یا  forget password  را بزنید در این مرحله شما ایمیلتان را وارد می کنید و کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود. البته به محض این که مجدد وارد تلگرامتان شدید مراحلی که در حالت قبل گفته شد را انجام دهید و فرد را حساب کاربریتان بیرون بیاندازید. البته برای جلوگیری از این مشکلات توصیه من به شما این است که تایید دو مرحله ای تلگرام را فعال کنید.

 

  1. روش اس اس سون (SS7)

 

اس اس سون یکی از روش های هک تلگرام است که در آن هکر مستقیما سیستم ارتباطی بین شما و دوست تان را هک می کند و از این طریق می تواند به اکانت شما و مخاطبینتان دسترسی داشته باشد. وقتی هکری شما را به این روش هک کند اگر با اکانت شما به شخص دیگری پیام دهد دو چت متفاوت در گوشی دوستتان با نام و شماره شما نشان داده خواهد شد. دقیقا به این شکل که انگار اکانت شما کپی شده است. در ویدیو کوتاه پایین نشان داده ایم که روش هک SS7 در تلگرام به چه شکل است و چگونه عمل می کند.

  1. مهندسی اجتماعی؛ روشی مطمئن برای هک کردن

 

به دنبال توضیحات داده شده در مطلب ربات هک تلگرام، با اضافه کنیم که: مهندسی اجتماعی (Social Engineering) یا هنر فریب، یکی از خطرناک ترین روش های هک است که تا امروز قربانیان زیادی از آن به جا مانده اند. در واقع مهندسی اجتماعی یکی از مهم ترین بخش های هک کردن دیگران است که در بسیاری از روش های هک کردن شما باید از آن استفاده کنید. مهندسی اجتماعی یکی از دروسی است که در رشته های جامعه شناسی و غیره آموزش داده میشود. مهندسی اجتماعی علمی است که در آن می توانید با استفاده از برقراری ارتباط، افراد را قانع کنید که اطلاعاتی که میخواهید را به شما بدهند یا کاری که شما می خواهید را انجام دهند.

این علم در دهه 80 میلادی وارد حوزه امنیت شد و از همان زمان است که بسیاری از روش های هک به آن وابسته شده اند. اگر دقت کنید در تمامی روش های بالا، شما نیاز به مهندسی اجتماعی دارید تا شخص را فریب بدهید تا برنامه مورد نظر شما را روی گوشی خود نصب کنند یا کاری که شما می گویید را انجام دهند. شما می توانید برای یاد گرفتن بخش ها و روش های مختلف مهندسی اجتماعی به مقاله «» در مراجعه فرمایید.

هک با برنامه حعلی

  1. استفاده از برنامه های جعلی و فیک

 

همانطور که خواندید، در مطلب ربات هک تلگرام درباره فیشینگ با شما صحبت کردیم. صفحه ورود فیک و روش هایی که از آن برای هک شبکه های اجتماعی مختلف انجام می شود. اما فیشینگ یک راه دیگر از روش های هک تلگرام، برای هک کردن تلگرام شما در اختیار هکر هایی که برنامه نویس خوبی هستند می گذارد. شخص هکر می تواند برنامه خاص تلگرامی بنویسد و آن را در اختیار شما بگذارد. مثلا برنامه ای به نام  تلگرام Gold بنویسد و آن را با نام تلگرام نا محدود به شما معرفی کند و شما هم فریب او را بخورید و آن را نصب کنید. اما این برنامه در اصل یک برنامه فیک کپی از تلگرام است که شخص هکر به اطلاعات شمایی که از آن استفاده می کنید، دسترسی دارد. این روش نیز یکی از روش های خطرناک هک شدن تلگرام شماست.

  1. تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

 

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی و کارآمد تلگرام برای طرفداران و کاربرانش تلگرام برای PC است که به آن تلگرام دسکتاپ گفته می شود و روی پی سی آن را نصب می کنید و می توانید از طریق کامپیوتر خود به تلگرام اشخاص دسترسی داشته باشید. شما فقط کافی است که در لحظه ای که ورود را انجام می دهید، گوشی شخص را کنار خود داشته باشید و کد تایید را خیلی راحت وارد کنید و از این طریق به اکانت شخص دسترسی دارید.

 

  1. استفاده از گوشی شخص

 

در ادامه مقاله ربات هک تلگرام لازم به ذکر است که: ساده ترین و در عین حال دور از ذهن ترین راه را برای آخر گذاشته ایم. هک فقط به این معنی نیست که پشت کامپیوتر دکمه های کیبورد را با سرعت بزنید و کد های عجیب غریب سبز رنگ ها را در پس زمینه ای سیاه بنویسید. هک یعنی نفوذ! به همین راحتی و اینکه شما گوشی شخصی را بردارید و تلگرام او را باز کنید و پیام های او را بخوانید یا برای خود بفرستید که به آنها دسترسی داشته باشید نیز یکی از روش های هک تلگرام است که می توانید آن را انجام دهید.

هک تلگرام

از کجا بفهمیم که تلگرام ما هک شده است؟

 

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که به شما می گوید چند دستگاه (Device) به طور همزمان به اکانت شما متصل هستند. شما می توانید این بخش را در آدرس زیر پیدا کنید.

Menu –> Setting –> Privacy and Security –> Active Session

یک نکته درباره این بخش این که باید دقت داشته باشید که خود شما با چند دستگاه به اکانت خود متصل هستید! اگر برای مثال با لپتاپ یا کامپیوتر خود به اکانت متصل هستید، در این بخش دو دستگاه را به شما نشان خواهد داد. اما اگر تعداد دستگاه های متصل به اکانت شما بیشتر از تعداد دستگاه هایی بود که به واسطه آنها به تلگرام وصل هستید، باید همه دستگاه ها غیر از گوشی خود را از این بخش پاک کنید و تا مشکل هک شدن خود را حل کنید. اگر کد یا به عبارت بهتر IP6v کامپیوتر خود را نیز بلدید، می توانید آن را نگه دارید. ولی پیشنهاد می شود در صورتی که این اتفاق افتاد، همه دستگاه ها را از بهش Active Session بردارید و دوباره Log In کنید و در اسرع وقت پسورد خود را تغییر دهید یا برای اکانت خود رمز بگذارید.

 

آیا راهی وجود دارد که اعلام کنیم تلگرام ما هک شده است؟

 

تلگرام برای رفع مشکل هک شدن شما در بخش پشتیبانی فرمی را قرار داده است که باید از طریق آن اعلام کنید، حسابتان هک شده است.  تلگرام در این مواقع مواردی مثل شماره همراه و ایمیل شما را بررسی می‌کند، در صورت صحیح بودن و تغییر ندادن اطلاعات پروفایل توسط هکر، یک ایمیل یا پیامک شامل یک کد ۴ رقمی به تلفن همراه تان فرستاده می‌شود که طی مدت مشخص باید وارد اکانت تلگرام خود شوید.

درقسمت بالا از مقاله ربات هک تلگرام، توضیح داده شد که شخص هکر از کدام یک از روش های هک تلگرام می تواند برای هک کردن حساب شما اقدام کنند پس در ابتدا بهتر است بدانید چطور وارد حساب تلگرامی شما می شوند تا بتوانید متناسب با آن یک راه برای بازیابی اکانت تلگرامتان بیابید.

اکانت تلگرام خود را بازیابی کنید!

تاریخچه بزرگترین هک های تاریخ

 

در ادامه مطلب روش های هک تلگرام، لازم است بیافزاییم که، هک و نفوذ در سیستم های اطلاعاتی از گذشته تا به حال وجود داشته است. دراین بخش از مطلب ربات هک تلگرام، جدولی از تاریخچه بزرگترین هک های تاریخ برای شما آورده ایم تا با آن آشنا شوید:

تاریخ نام و جزئیات هک
1999 ویروس ملیسا
2005-2012 هک کسب و کارهای آمریکایی
2010 هک بازار بورس نیویورک
2013-2014 هک یاهو
2020 هک توئیتر

بازیابی اکانت تلگرام امکان پذیر است؟

 

در مواقعی که شخص دیگری به غیر از خودتان به حساب شما دسترسی پیدا کرده باشد همواره راهی وجود دارد که بتوانید حسابتان را پس بگیرید. البته برای خارج شدن از این حالت موارد زیادی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید و باید برای انجام آن ها فاکتور سرعت را هم به این موارد اضافه کنید.

در صورتی که در اولین زمان اقدام به بازیابی اکانت خود نکنیم ممکن است فرد هکر بتواند به روش های مختلف از ما سو استفاده کند. برای مثال می تواند در ازای پخش نکردن اطلاعات شخصی یا گفتگو های شما با مخاطبینتان در تلگرام درخواست پول کند! یا موارد دیگری که شاید برای دوستان و آشنایان شما پیش امده باشد. حتما حواستان باشد تا برنامه هایی که دروبسایت ها با این عنوان می بینیم، صرفا جنبه تبلیغاتی دارد. و حتی  ممکن است درصورت نصب و استفاده از این گونه برنامه ها حریم خصوصی دستگاه و اکانت تلگرامی شما دچار مشکل شود.

شما می توانید با راه های مختلف بازیابی اکانت تلگرام که در مقاله «» آشنا شوید و از روش های هک تلگرام جلوگیری کنید. ولی آخرین راه شما معمولا می تواند اعلام موضوع به تیم پشتیبانی تلگرام از طریق بخش ، باشد تا از طرف شرکت مشکل شما را حل کنند و شما بتوانید اکانت خود را بازیابی کنید.

در این مقاله در ، تلاش داشتیم تا شما را با برخی از روش های مختلف و ربات هک تلگرام اشنا کنیم تا بتوانید آنها را به خوبی بشناسید و روش های مقابله با آن را نیز یاد بگیرید.

منبع : buzzoid.com

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا