اقتصادیکسب و کار ایرانی

آموزش ساخت تشک بادی

آموزش ترمیم کردن تشک های بادی : تشک های بادی بر اساس اندازه، ضخامت و درجه دوام در محدوده قیمتی گسترده ای قرار دارند. چه تشک بادی برای کمپینگ داشته باشید، چه یک تخت مهمان سریع داشته باشید یا از آن به عنوان تشک معمولی خود استفاده کنید، آن تخت بادی مستعد سوراخ شدن و نشتی است. بنابراین، قبل از اینکه روی یک تشک تخت بیدار شوید و همه چیز را پرت کنید، یاد بگیرید که چگونه نشت را برطرف کنید تا بیشترین استفاده را از تخت خود ببرید.

نحوه پیدا کردن نشتی تشک بادی

اولین قدم برای رفع نشتی تشک بادی، پیدا کردن آن است. بسیاری از سوراخ ها آنقدر کوچک هستند که نمی توانید به راحتی آنها را پیدا کنید. اگر تشک در حال استفاده بوده و یک شبه هوا خالی شده است، قبل از جستجوی نشتی، ملحفه و روکش را بردارید.

اگر استخر دارید، تشک بادی باد شده را زیر آب ببرید. به آرامی تشک را فشار دهید و به دنبال حباب هایی باشید که به سطح می آیند. شما منطقه ای را پیدا کرده اید که نشتی دارد.
تشک را کاملا باد کنید. سطوح را با یک شلنگ باغبانی اسپری کنید و به دنبال حباب هایی باشید که روی سطح مرطوب ظاهر می شوند
تشک را کاملا باد کنید. یک اسفنج را در آب بسیار صابون آغشته کنید و آن را روی سطوح بمالید. به آرامی تشک را فشار دهید و مراقب باشید که حباب های صابون روی نقطه نشتی ایجاد شود.
تشک را کاملا باد کرده و به آرامی فشار دهید. با دقت به صدای خش خش هوا گوش دهید و از دست خود برای احساس خروج هوا استفاده کنید.
دریچه هوا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملاً آب بندی و بسته است و پارگی یا پارگی ندارد. توجه: اکثر مشکلات شیر ​​قابل تعمیر نیست و تشک باید تعویض شود.

بیشتر بخوانید:

آنچه شما نیاز دارید

تجهیزات / ابزار
نشانگر دائمی
وزنه های پنج پوندی
پارچه های میکروفیبر

مواد
ایزوپروپیل الکل
پاک کننده همه منظوره
کیت پچ تشک بادی
سمباده
نوار چسب
چسب قوی
آستر دوش
لوله داخلی لاستیک دوچرخه

دستورالعمل ها

باد تشک را خالی کنید

وصله کردن تشک بادی در صورتی که کاملاً خالی شده باشد بسیار آسانتر است. با این کار سطح کار صاف تری باقی می ماند و وصله نرم تر ادامه می یابد.

ناحیه اطراف نشتی را تمیز کنید

برای دستیابی به مهر و موم محکم، ناحیه اطراف نشتی باید کاملاً تمیز باشد – بدون گرد و غبار، خاک یا گریس. اگر ناحیه تشک نشتی جمع شده است، از یک تکه کاغذ سنباده کوچک برای حذف پوشش فازی استفاده کنید. وقتی ناحیه صاف شد، آن را با یک پارچه میکروفیبر مرطوب بدون پرز و چند قطره پاک کننده همه منظوره به خوبی تمیز کنید. تمیز کردن محل را با یک پارچه میکروفیبر تازه مرطوب شده با ایزوپروپیل (مالش) الکل به پایان برسانید. اجازه دهید منطقه به طور کامل در هوا خشک شود.

از کیت پچ تشک بادی استفاده کنید

کیت های پچ به راحتی به صورت آنلاین یا از فروشگاه های لوازم ورزشی در دسترس هستند. این کیت‌ها حاوی تکه‌هایی هستند (که ممکن است با رنگ تشک شما مطابقت نداشته باشند) که می‌توان آن‌ها را به اندازه مناسب برش داد و یک چسب قوی داشت. حتما برچسب را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که کیت می تواند روی وینیل، لاستیک یا هر دو استفاده شود. این مراحل یا دستورالعمل های بسته را به دقت دنبال کنید:

از اندازه وصله ای استفاده کنید که ناحیه سوراخ شده یا پاره شده را به خوبی پوشش دهد. وصله را به شکل گرد یا بیضی برش دهید تا از چسبیدن لبه ها به روتختی جلوگیری کنید.

چسب را به طور مساوی روی ناحیه سوراخ شده حداقل 50 درصد فراتر از جایی که می خواهید چسب قرار دهید بمالید.
پشتی محافظ را از روی وصله بردارید (یک طرف چسبنده است) و چسب را با سمت چسبنده به سمت پایین روی محل سوراخ قرار دهید.
وصله را با انگشتان خود یا یک سکه صاف کنید تا حباب های هوا از بین برود.
کتاب ها یا وزنه های 5 تا 10 پوندی را روی آن ناحیه قرار دهید تا چسب را محکم در جای خود نگه دارید.
اجازه دهید چسب و چسب به مدت 24 تا 48 ساعت بماند تا از ترمیم قوی اطمینان حاصل شود. اگر تشک باید فوراً استفاده شود، چسب باید پس از خشک شدن چند ساعت بماند اما ممکن است دائمی نباشد.

تعمیر را انجام دهید

اگر کیت پچ ندارید، می توانید یک تعمیر DIY انجام دهید. برخی از آنها موقتی هستند، در حالی که برخی دیگر باید تا زمانی که با کیت تعمیرات تجاری انجام می شوند، دوام بیاورند.

برای تشک های پلاستیکی یا PVC از روکش پرده حمام یک وصله درست کنید. یک تکه لبه گرد حداقل یک اینچ بزرگتر از هر طرف از سوراخ برش دهید. پس از تمیز کردن کامل ناحیه مشکل، از یک چسب قوی مانند E6000 برای چسباندن چسب به تشک استفاده کنید. حباب های هوا را صاف کنید و حداقل هشت ساعت با کتاب وزن کنید.
برای تشک بادی لاستیکی، از یک لوله داخلی دوچرخه برای ایجاد پچ استفاده کنید. همین مراحل را برای استفاده از پچ دنبال کنید.
از چسب نواری استفاده کنید. در مواقع اضطراری، نوار چسب یک تعمیر موقت را ارائه می دهد. مطمئن شوید که ناحیه تشک تمیز و خشک است تا بهترین مهر و موم را داشته باشید.
از چسب فوق العاده استفاده کنید. شکاف ها و سوراخ های کوچک را می توان به طور موقت با چند قطره چسب فوق العاده محکم کرد. برای همیشه باقی نخواهد ماند، اما ممکن است شما را در طول شب به پایان برساند.

سخن آخر

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده و بتوانید به بهترین روش تشک های بادی خود را ترمیم کنید. همچنین امیدواریم نظر خود را برای ما بنویسید. پیشنهاد می کنیم مطلبعلاقه مندان به داشتن تفریحات بادی قادر به بهره مندی از می باشند که به راحتی تهیه می شود و به آسانی نیز خریداری می گردد. این محصول بهترین گزینه برای کودکان است که از ابعاد کوچک و بزرگ تشکیل شده است و می توان آن را با خیالی آسوده هم به همراه داشت و هم در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. ساخت استخر بادی کوچک در فضا های مختلف به افراد این امکان را می دهد که هم با قیمت ارزان فضایی مهیج را به دست آورند و هم مزیت های دیگری را به دنبال دارد. مزیت هایی مانند آسان بودن استفاده از محصول و بهره مندی از محیطی ایمن و استاندارد از جمله آن است که بهترین خصوصیات این استخر بادی به حساب می آید.

برخی از این استخر های بادی دارای ابعادی هستند که می توان آن ها را در منزل نیز مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب افراد می توانند هم در منزل از آن به عنوان استخر توپ بهره مند شوند و هم در داخل آن آب پر کرده و به تفریحات آبی مشغول باشند. ساخت استخر بادی کوچک در تمامی فضا ها سبب ایجاد رضایت برای کودکان و نوجوانان می شود و می تواند برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد سازد. به این ترتیب خرید آن به تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی توصیه می شود و می توان نسبت به آن اقدام نمود.

کسانی که قصد تهیه این فضا برای فرزندان و اعضای خانواده خود را دارند ابتدا باید نسبت به آشنایی با انواع استخر های بادی اقدام نمایند و سپس قصد خرید هر یک از محصولات مورد نظر را داشته باشند. با این وجود است که می توان موقعیت را به دست اورد که مورد علاقه و محبوبیت افراد و کودکان باشد و در داخل آن مشکلی شامل حال آن ها نشود. اگر قصد خرید استخر بادی کوچک را دارید و تمایل به ساخت آن در موقعیت های مختلف دارید مطالب زیر را مرور کرده و سپس به خرید آن اقدام نمایید.

نکات مهم در ساخت استخر بادی کوچک

در ساخت چنین محیطی که از مزیت های مختلف برخوردار باشد و بتواند نیاز افراد به تفریحات آبی را پاسخ بدهد باید به یک سری نکات توجه شود تا در نتیجه بازدهی مناسبی داشته باشد. زمانی که به نکات مربوط به ساخت استخر بادی توجه شود در نهایت این محصول با طول عمر و دوام بالا در اختیار افراد قرار می گیرد و نیاز آن ها را پاسخ می دهد. در زیر به برخی از نکات مهم در ساخت استخر بادی کوچک اشاره کرده ایم:

انتخاب محل ساخت استخر بادی کوچک با وسایل دور ریختنی

همان طور که اشاره شد در زمان ساخت استخر بادی کوچک ابتدا باید محل دقیق نصب و استفاده از آن را انتخاب و تعیین کرد و سپس به خرید آن اقدام نمود. خرید هر یک از این محصولات با توجه به موقعیت افراد انجام می شود و نسبت به خرید ابعاد بزرگ و کوچک آن اقدام می کنند. برخی از افراد نیز که تمایل به داشتن این محصول در مسافرت و گردش دارند استخر بادی را با خصوصیات منحصر به فرد خود تهیه می کنند و سپس در این موارد به همراه دارند. محل مناسب برای استخر بادی فضا های باز می باشد که لذت داشتن تفریحات آبی برای کودکان را به دنبال دارد. این موقعیت و شرایط بخاطر وجود بدنه ای بادی ایجاد می شود و می تواند جهت لذت بردن افراد در اوقات فراغت و روز های گرم تابستان مد نظر قرار گیرد. به این ترتیب هر یک از استنخر های بادی که دارای ابعاد گوناگون است انتخاب می شود و سپس در محیط مد نظر ساخته می شود.

استخر بادی کوچک فضایی دلنشین در فصول گرم سال است که سبب ایجاد تفریحات آبی و آبتنی کودکان می شود. به این ترتیب برای آن ها جذابیت بسیار زیادی دارد و می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. آن دسته از علاقه مندان که به خرید استخر بادی کوچک برای استفاده در منزل اقدام می کنند تمایل به بهره مندی از آن در حیاط و حمام دارند و یا این که تمایل دارند در سایر فصول سال آن را به عنوان استخر بادی توپ در داخل منزل مورد استفاده قرار دهند. به این ترتیب تمامی موارد برای داشتن یک موقعیت منحصر به فرد فراهم می شود و افراد قادر به بهره مندی از این محصول در موقعیت های گوناگون می باشند. انتخاب محل ساخت استخر بادی کوچک یکی از اول ترین نکاتی است که باید به بهترین شکل به آن توجه شود تا در نهایت بازدهی محصول و محیط ایجاد شده بهتر باشد.

ساخت استخر بادی کوچک ارزان با پلاستیک در خانه

نکته بعدی که توجه بسیاری از افراد را برای انتخاب و خرید یک محصول بادی منحصر به فرد جلب می کند داشتن قیمت ارزان است که توانایی خرید محصول را نیز افزایش می دهد. توانایی خرید باعث می شود تمامی علاقه مندان به داشتن این محصول منحصر به فرد نسبت به خرید استخر بادی اقدام نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. به همین خاطر اغلب افراد به سمت خرید استخر بادی کوچک ارزان قیمت جذب می شوند تا در نهایت اوقات خوشی برای آن ها سپری شود و با کم ترین هزینه بهترین موقعیت ایجاد شود. ساخت استخر بادی کوچک با قیمت مناسب به صرفه می باشد و به این ترتیب تمایل افراد به داشتن موقعیت دلخواه را زیاد می کند. از این رو شرایط برای داشتن انواع تفریحات آبی مهیج فراهم خواهد شد و افراد به لذت داشتن این موقعیت دست پیدا می کنند.

ارزان قیمت ترین استخر بادی با ابعاد کوچک با کیفیت بالا نیز ارائه می شود. به شرط آن که خرید محصولات اورجینال و اصل را انجام دهید و از دسته بندی محصولات با کیفیت و با دوام انتخاب کنید. استخر بادی کوچک ارزان به روش های مختلف استفاده می شود و آن هم با توجه به علاقه و تمایل افراد می باشد که قصد داشتن انواع تفریحات آبی به وسیله استخر بادی را دارند.به همین خاطر تنها با توجه به قیمت و البته کیفیت محصول می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

چگونه می توان به سرعت استخر بادی کوچک را ساخت؟

شاید برای شما سوال باشد که چگونه می گویند که ساخت استخر بادی با سرعت و با زمان کم صورت می گیرد و می توان این محصول را به راحتی به دست آورد. در جواب باید به شرح بدنه محصول پرداخت که از دریچه های متعدد برای باد شدن بهره مند می باشد. این محصول شرایط دلخواهی برای داشتن امکان راه اندازی آسان دارد و تنها با در دست داشتن پمپ باد ساده نیز راه اندازی می شود. بر روی بدنه استخر بادی با توجه به بخش های تشکیل دهنده آن و سادگی و یا حرفه ای بودن بدنه دریچه های متعدد قرار دارد که محل اتصال به پمپ باد می باشد.

با این اتصال بدنه شروع به راه اندازی و باد شدن می کند و با ورود باد از پمپ باد به داخل آن استحکام استخر بادی ایجاد می شود. به همین خاطر است که می توان گفت این محصول هم در زمان کم و هم به راحتی راه اندازی می شود و آماده استفاده علاقه مندان به تفریحات آبی می گردد. به دلیل وجود دریچه های متعدد بر روی بدنه هر یک از بخش ها به صورت مجزا از سایر بخش ها راه اندازی می شوند و آسان بودن نصب استخر بادی را به همراه دارند. از این رو یکی از مهم ترین مواردی که می توان به آن دسترسی پیدا کرد آسان و سریع بودن ساخت استخر بادی در محیط های مختلف می باشد.

آموزش درست کردن و ساخت استخر بادی کوچک خانگی 

در خانه هایی که دارای حیاط می باشند افراد می توانند به راحتی در این محل به استفاده از استخر بادی اقدام کنند. اما آپارتمان ها محیطی برای استفاده از استخر بادی نمی باشند و یا استفاده از آن ها محدود می شود. به این ترتیب برخی از استخر های بادی انتخاب و خریداری می گردند و در منزل و در داخل حمام آن استفاده می شوند. همچنین می توان در تمامی فصول از این محصول در داخل خانه به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و انواع توپ های بادی و رنگارنگ را در داخل آن قرار داد.

از این رو در داخل خانه نیز می توان از داشتن استخر بادی بهره مند شد و به لذت دسترسی به آن رسید. برخی از استخر های بادی قادر به نصب در داخل حمام به صورت دائمی می باشند تا به راحتی ازوجود آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. برای این کار لازم است که تنها با قرار دادن آن در محیط و اتصال به آب در تمامی شرایط از آن استفاده کرد و به بهره مندی از آن رسید.

خرید استخر بادی کوچک و ساخت آن

افراد قادر به خرید استخر بادی کوچک از نمایندگی های معتبر مانند  ایران می باشند تا محصولی اورجینال با کیفیت بالا به آن ها ارائه شود و بتوانند از وجود آن نهایت استفاده های لازم را داشته باشند. در واقع این محصول لذت داشتن تفریحات آبی را برای افرادر این مقاله سعی کرده ایم تا روش آموزش ساخت مبل های شنی و را با کمترین وسایل مورد نیاز و الگوهای دم دستی در خانه توضیح دهیم تا هر کسی بتواند به راحتی اقدام به ساخت آن کند.

ساخت ، هپی چیر و بین بگ برای این کار نیاز به 3 الی 4 متر پارچه، چرم، 4 الی 5 کیلوگرم یونولیت یا فوم و شابلون (کارتن) دارید که ابتدا باید چرم و یا پارچه ای را که مد نظر دارید به اندازه هایی که گفته شد تهیه کنید البته باید دقت داشته باشید که پارچه و چرم شما از محصولات درجه یک باشد و فاقد هرگونه زدگی، پارگی و یا رنگ پریدگی باشد که این عمل در اصل همان کنترل کیفیت کار محسوب می شود که در کارخانه تولیدی اینتکس لند انجام میشود.

سپس بر روی یک میز (مثل اوپن یا میز نهار خوری و حتی روی زمین) با قیچی تیز 5 تکه بلند 40 سانت در 110 سانتی را برش بزنید (شابلون شما می تواند از یک تکه کارتن با ابعاد ذکر شده باشد) در مرحله بعد یک قطعه یا تکه از پارچه گرد شکل به سایز 100 سانت را با دقت برش بزنید و به اندازه 60 سانت از وسط این تکه را برش بزنید یعنی از هر طرف 20 سانت باقی بماند که باید در مرحله بعد یک الی 2 زیپ کامل برعکس هم به پارچه مورد نظر بدوزید.

آموزش ساخت مبل شنی

اگر برای این برش از شابلون های مخصوص و دستگاه برش چرم یا پارچه استفاده کنید بسیار کار شما ساده و تمیز تر در خواهد آمد اما اگر به صورت خانگی و شخصی این کار را انجام می دهید نیاز به دقت بیشتری خواهید داشت و در مواردی شاید کل و یا حدودی از پارچه و چرم تهیه شده را به ضایعات تبدیل کنید پس باید با دقت و حوصله زیادی این کار ار انجام دهید (از کارتن به جای شابلون و از اوپن آشپزخانه به عنوان میز استفاده کنید.

الگوی دوخت بین بگ

در مرحله بعد برای آموزش دوخت و ساخت مبل شنی، یا هپی چیر باید کل تکه ها را به وسیله چرخ خیاطی صنعتی یا خانگی به هم دوخت کنید تا یک الگو کامل شبیه تخم مرغ را تولید کرده باشید در مرحله آخر باید از قسمت زیری یا همان تکه دایره ای شکل که قبلا در زیر آن زیپ درست کرده بودید، زیپ های آن را باز کنید و حدود 4 الی 5 کیلوگرم یونولیت که از قبل خریداری نموده اید را در داخل آن بریزید تا کاملا شکل بگیرد.

توصیه میکنیم پر کردن یونولیت ها را در فضای باز مثل پارکینگ یا محوطه کارگاهی پر کنید.

ضمنا می توانید انواع نمونه های مبل بین بگ، شنی و مبل هپی چیر را در سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند نمایندگی اصلی و مرکزی اینتکس در تهران ببینید و خرید نمایید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت مبلهای شنی

  1. پارچه و چرم با طرح و رنگ دلخواه 4 الی 5 متر
    2. یونولیت یا فوم 4 الی 5 کیلوگرم
    3. وسایل برش مانند دستگاه تیغه برش صنعتی یا قیچی تیز خانگی
    4. 2 عدد زیپ 80 سانتی
    5. الگو یا شابلون 2 عدد یکی 40 در 110 سانتی و 100 در 100 سانتی که می تواند کارتن باشد.
    6. چرخ خیاطی صنعتی حرفه ای (چرخ دوپا) یا چرخ خیاطی خانگی

    ، مبل شنی یا هپی چیر امروزه یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که در تنوع بالایی توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. طرز ساخت بین بگ چه در قسمت مبل و چه در قسمت تخت خواب به عنوان یکی از سوالات مهم در میان خریداران به حساب می آید که در این مقاله قصد داریم به توضیحات بیشتری در رابط با جزئیات ساخت بین بگ ها بپردازیم.
    به دلیل نوع متریال استفاده شده در این محصولات، بین بگ و هپی چیر را به عنوان راحت ترین مبل و تخت خواب برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت تبدیل کرده است بنابراین مهمترین ویژگی در متمایز شدن آنها در برابر مدل های چوبی، فلزی و بادی، متریال داخلی و بیرونی می باشد. این متریال خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری را برای انواع مبل شنی به ارمغان آورده که در هیچ نوع مبل دیگری با متریال های دیگر دیده نمی شود از همین رو حساب ویژه ای روی راحتی این محصولات می شود.
    جنس قسمت بیرونی و متریال مواد داخلی، نوع طراحی و ساختار بدنه و ابعاد سه ویژگی مهمی بوده که در ساخت بین بگ شنی در اولویت قرار می گیرند:

جنس و متریال ساخت بین بگ

  1. پارچه مازراتی:
    از نظر جنس پوسته یا پارچه بیرونی سه مدل بین بگ در بازار موجود بوده که عبارتند از: بین بگ پارچه مازراتی، بین بگ چرمی و بین بگ خزدار. از این سه مدل، مدل پارچه مازراتی از راحتی و ماندگاری بیشتری برخوردار بوده به همین دلیل فروش بالایی تا کنون داشته است. پارچه مازراتی از با کیفیت ترین پارچه های جیر یا مخمل استفاده شده در انواع هپی چیر شنی شناخته شده که دارای رنگبندی های متفاوتی می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. این نوع پارچه قابلیت شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی را نیز داشته و ثبات رنگ بالایی را خواهد داشت تا پس از هر بار شستشو موجب از بین رفتن رنگ آن نشود.
  • پارچه چرمی:
    پارچه یا پوسته چرمی، نوعی دیگر از پوسته بیرونی به کار برده شده در انواع مبل بین بگ بوده که در واقع طرح چرم محسوب می شود. پارچه ای با ضخامت بالا و ساختار رویه آب گریز که همانند پارچه مازراتی دارای رنگبندی مختلفی می باشد. ویژگی مثبت در پوسته چرمی، قابلیت تمیز شدن و پاک شدن ساده آن توسط یک پارچه نم دار بوده و ویژگی منفی آن نیز عدم جلوگیری از تعریق بالای افراد در فصول گرما خواهد بود. پارچه چرم قیمت کمتری نسبت به پارچه مازراتی دارد.
  • پارچه خزدار
    پارچه های خزدار که در زمره پارچه جیر قرار گرفته دارای خزه های بلند و نرم بوده که فضایی راحت را برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد می کنند اما مهمترین نکته در این نوع متریال، نداشتن ثبات در خزه های متصل به پارچه اصلی بوده از همین رو توصیه ای به خرید مدل های خزدار نمی شود.

متریال مواد داخلی بین بگ

  • یونولیت:
    در ابتدای تولید مبل شنی و هپی چیر، از مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده برای پر کردن فضای داخلی آنها استفاده می شد. این نوع مواد خود دارای درجه بندی از نظر کیفیت بوده و سطح کیفیت تعیین کننده طول عمر آن بوده است. مواد یونولیتی در حال حاضر نیز برای انواع بین بگ مورد استفاده قرار گرفته که در این بین فروشگاه مستر اینتکس از بهترین آنها برای تولید هپی چیر با تراکم بالا استفاده می کند بنابراین در کمترین حالت ممکن نشست پیدا کرده تا در نتیجه باعث کاهش در دفعات شارژ مواد داخلی شود.
  • ابر:
    ابر نوعی دیگر از متریال استفاده شده در داخل انواع هپی چیر و بین بگ بوده که معمولا به صورت ترکیبی با یونولیت و یا الیاف مورد استفاده قرار می گیرد. ابر ها در واقع تعادل لازم را جهت ثبات و یا نرم شدن مواد داخلی ایجاد کرده و از طرفی باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.
  • الیاف:
    بهترین، راحت ترین و با کیفیت ترین مواد داخلی به کار برده شده در انواع بین بگ، الیاف بوده که با وجود بالا بودن قیمت آن نسبت به مواد های دیگر نام برده شده، راحتی بی وصفی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. ویسکوز یا الیاف باعث ایجاد نرمی و ثابت بالای مبل و تخت شنی شده و مانند یونولیت نشستی را نخواهد داشت در نتیجه بهترین نوع مواد داخلی استفاده شده به حساب می آید.

متریال ترکیبی:

متریال های ترکیبی عبارتند از: یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف و همچنین ابر و الیاف. این سه نوع مواد ترکیبی استفاده شده در بین بگ ها از دیگر انتخاب خریداران قبل از تولید مبل شنی توسط فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود. ترکیب متریال هایی همچون یونولیت، ابر و یا الیاف با یکدیگر نیز باعث ایجاد راحتی و ثبات بالایی شده زیرا که امتحان خود را در زمان تولید و استفاده پس داده است. مهمترین مزیت این نوع ساختار متریال داخلی، صرفه جویی در هزینه می باشد.

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

ساخت و تولید بین بگ از نظر طراحی ظاهری به مدل های گرد، پشتی دار، تخت شو، استوانه ای، سوسیسی، مثلثی و … تقسیم بندی می شوند. در این میان رایج ترین آنها بین بگ گرد بوده که در تولید اولیه آن، هیچ تکیه گاه مربوط به دست ها و کمر روی بدنه اصلی دیده نمی شود. همچنین به دلیل طراحی گرد و 360 درجه آن، امکان نشستن از هر جهت روی مبل و حتی تخت خواب شنی فراهم می باشد. در مدل های سوسیسی و یا استوانه ای تختخواب شو که قابلیت دراز کشیدن را علاوه بر نشستن به شما می دهد، همانند مدل های گرد می توانند حالت مد نظر شما را پس از استفاده به خود بگیرند.

در ابتدای این مقاله به داشتن خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری انواع مبل شنی و بین بگ اشاره کردیم. خاصیتی که دلیل اصلی آن استفاده از موادی همچون یونولیت، ابر و الیاف بوده به همین دلیل در هر بار استفاده از بین بگ مورد نظر خود، حالت متناسب با آناتومی بدن شما را خواهد گرفت بنابراین در هر بار استفاده می توانید حالت و شکل ظاهری مبل بین بگ خود را تغییر دهید.
در برخی از مدل ها نیز ویژگی هایی همچون داشتن جیب و دستگیره حمل نیز مشاهده شده که در زمان تولید می توانید در دستور کار سفارش خود قرار دهید. لازم به ذکر است که در زمان ساخت بین بگ کودک و بزرگسال، دریچه زیپ دار در قسمت کف و یا کناره ها تعبیه شده که محل دسترسی به مواد داخلی و جدا کردن پوسته بیرونی خواهد بود.

 

ابعاد تولید بین بگ

بین بگ و انواع مبل شنی در ابعاد های تعریف شده متنوعی تولید می شوند. هر مدل بین بگ دارای ابعاد های خاص خود بوده از جمله آنها می توان به مدل های گرد که از قطر 90 سانتی متر شروع شده و تا قطر 120 سانتی متر ساخته می شود. البته مشتریان می توانند سفارش مدل های کوچکتر که برای سنین کودکان و نوجوانان بوده و حتی مدل های بزرگتر را نیز بدهند. لازم به ذکر است که ابعاد های بزرگتر در مدل های سوسیسی و استوانه ای موجود بوده تا فضای بیشتری را برای دراز کشیدن و خواب داشته باشید.

تمام مدل های تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس شامل بهترین متریال و مقرون به صرفه ترین قیمت های ممکن بوده و از طرفی فروشگاه اینتکس اقدام به خدمات پس از فروش برای مشتریان خود از جمله تعویض و یا شارژ کردن مواد داخلی و همچنین تعویض پوسته بیرونی را خواهد کرد در نتیجه خریداران خیال راحتی را هنگام خرید و استفاده از این نوع مبل و تخت های شنی خواهند داشت. برای سفارش می توانید به روش خرید حضوری بین بگ یا به روش تلفنی و آنلاین به مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا