اقتصادیکسب و کار ایرانی

آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که کاربران همیشه با آن مواجه هستند زیرا این قابلیت در پلتفرم اینستاگرام تعبیه نشده است. بنابراین در این مطلب بهترین دانلودر اینستاگرام را برای دانلود آسان فیلم ها و ذخیره عکس ها از عکس های اینستاگرام یا دانلود فیلم ها از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری معرفی می کنیم. به عنوان مثال، بسیاری از افراد موضوعات بسیاری را از طریق صفحات آموزشی ما یاد می گیرند، بنابراین همیشه به دنبال نحوه یادگیری نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام در اندروید هستند. شما به راحتی می توانید هر فیلم آموزشی را که می خواهید دانلود کنید. اگر با این مشکل مواجه هستید، توصیه می کنیم تا پایان محتوا با ما همراه باشید. نحوه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

نحوه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

همانطور که می دانید راه های زیادی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام وجود دارد که یکی از بهترین راه ها از طریق اپلیکیشن است. آنها در حال حاضر محبوب ترین و بهترین دانلود کننده اینستاگرام هستند اگر نمی دانید. از برنامه ها استفاده کنید نگران نباشید چون نحوه استفاده از این برنامه ها بسیار آسان است اما تصمیم گرفتیم هر کدام از برنامه ها را جداگانه آموزش دهیم تا بعد از مطالعه آن ها را یاد بگیرید. این محتوا به شما این امکان را می دهد که به راحتی فیلم ها و عکس ها را دانلود کنید. از اینستاگرام بدون هیچ زحمتی.

برنامه FastSave

اپلیکیشن Instasave

برنامه Instasave

اگر می خواهید چندین عکس یا ویدیو را همزمان آپلود کنید، اپلیکیشن Instasave می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف کند زیرا یکی از بزرگترین ویژگی های این برنامه آپلود همزمان فیلم و عکس است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. به یاد داشته باشید که در هنگام راه اندازی باید گزینه دانلود خودکار را فعال کنید تا این برنامه به صورت خودکار دانلود شود. این عنصر در تصویر زیر به وضوح قابل مشاهده است.

اینستاگرام را باز کنید

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، روش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در این قسمت، گزینه Open Instagram را لمس نکنید تا نرم افزار اینستاگرام برای شما باز شود.

نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام در اندروید

در قسمت آخر کافیست روی گزینه Copy Link که در تصویر زیر نشان داده شده است ضربه بزنید و URL ویدیوی مورد نظر خود را کپی کنید. اگر این بخش را در ابتدا بخوانید دانلود به صورت خودکار خواهد بود. بنابراین فایل های مورد نیاز شما دانلود و به گالری منتقل می شوند.

برنامه FastSave

برنامه FastSave یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود خودکار عکس و فیلم از اینستاگرام است که در حال حاضر یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جامعه به حساب می آید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه فقط باید آن را از پلتفرمی مانند کافه دانلود کنید. بازار، گوگل دانلود و نصب کنید پلی، ایرانیان اپ و غیره. برای استفاده از این اپلیکیشن در مرحله اول باید گزینه FastSave Service که در تصویر زیر با عدد 1 مشخص شده است را فعال کنید و در قسمت دوم با استفاده از گزینه open Instagram که با عدد 2 مشخص شده است اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

با استفاده از وب سایت downloadinsta.appاز اینستاگرام دانلود کنید

بسیاری بر این باورند که بهترین راه برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام استفاده از وب سایت  downloadinsta.app است، بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به نصب اپلیکیشن های اضافی روی تلفن همراه خود ندارید، می توانید به راحتی از وب سایت downloadinsta.app استفاده کنید برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام. بهتر است بدانید که تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و روی گزینه copy link ضربه بزنید. توجه داشته باشید که این فرآیند در شکل زیر نشان داده شده است.

ذخیره فایل (عکس یا فیلم)

در این قسمت از محتوا کافیست آدرس وب سایت downloadinsta.appرا در قسمت جستجو وارد کنید و در مرحله بعد وارد این سایت شوید، باید لینک کپی شده را در قسمت ورودی اینستاگرام که در تصویر زیر نشان داده شده است وارد کنید. و سپس گزینه دانلود که آن را در کادر سبز لمس می کند، لطفا توجه داشته باشید که پس از زدن گزینه دانلود، فایل به طور خودکار در گالری شما ذخیره می شود.

 

ذخیره عکس از اینستاگرام

در این مطلب نحوه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به راحتی می توانید عکس مورد نظر خود را از اپلیکیشن اینستاگرام دانلود کنید، لازم به ذکر است که برای این کار باید بر روی گزینه نشان داده شده با عدد 3 در تصویر کلیک کنید. زیر برای اینکه قسمت 4 قابل مشاهده باشد باید روی گزینه copy link در این قسمت از مطلب کلیک کنید تا با استفاده از لینک عکس را دانلود کنید.

ذخیره خودکار عکس ها و فیلم ها از اینستاگرام

در نهایت خوب است بدانید که دانلود ویدیوها از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری توسط این اپلیکیشن به صورت خودکار انجام می شود و در تصویر زیر می توانید مراحل دانلود را مشاهده کنید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا