ورزش

آرمات: باخت مقابل لهستان را جبران خواهیم کرد / بیشترین شانس قهرمانی برای ایران است

سرپرست تیم ملی والیبال می گوید پیروزی فصل گذشته مقابل لهستان جبران می شود.

به گزارش سی وی نت ، مسعود آرمات ، سرپرست تیم ملی والیبال پس از پیروزی مقابل آرژانتین گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم زیرا تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد سیستم بسیار خوب عمل می کند. من فکر می کنم قوی ترین تیم در این بازی آرژانتین است ، اما ما سعی کردیم این تیم را به طور کامل کشف کنیم و از قدرت خود یعنی ایمنی و عملکرد در این بازی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این نسل دو گروه می توانند اشتباه کنند. شروع این بازی برای تیم ملی کشورمان مهم است. در مورد ست دوم ، باید بگویم که تیم ملی با افتخار وارد زمین شده است ، بنابراین عملکرد خوبی از خود نشان نداده است ، اما در سوم و چهارم ، ما با آنها صحبت کردیم و موفق شدیم این اسامی را با نام کوچک خود صدا کنیم. به

آرمات برای بازی دیگری مقابل لهستان صحبت کرد. بر اساس تحقیقات ، امیدواریم که ما قدرت لهستان را خاموش کرده و بر روی نقاط ضعف مشابه کار کنیم. انشاءالله در بازی بعدی باید هزینه پیروزی دور آخر مقابل لهستان را بپردازیم. باید بگویم که ما شانس بردن بازی لهستانی را با خود داشتیم. لازم به ذکر است که آرژانتین به خوبی لهستان نیست اما تیم ملی ایران آرژانتین را مجبور به اشتباه کرد.

وی در پایان گفت: هر چهار تیم صعود کننده شانس برنده شدن دارند اما معتقدم ایران بیشترین شانس را دارد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا