حوادث

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید کارتن در جاده خاوران 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در کارخانه مقواسازی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سی وی نت وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16:21 امروز یکشنبه 29 خردادماه گزارشی مبنی بر آتش سوزی در کارخانه واقع در جاده خاوران، عباس آباد علاقبند، منطقه 125 تهران گزارش شد. خدمات ایمنی و آتش نشانی چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه چند قایق و کامیون به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: بسیاری از کارخانه ها، کارخانه ها و شرکت های کوچک و بزرگ در آنجا به یکدیگر نزدیک هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در یکی از این ساختمان ها که مساحتی حدود 500 متر مربع دارد و دارای سقف است، ورقه بزرگی از کاغذ و کاغذ باطله وجود دارد که به چشم او مقوا و مقوا می سازد. از. این کتابها.” منطقه در حال سوختن است و آتش به چندین برگه کاغذی که در کمپ گذاشته شده است سرایت کرده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اطفای حریق برای مهار آتش گفت: آتش نشانان به طرق مختلف کار خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و در ابتدا سعی کردند آتش به تاسیسات مجاور سرایت نکند. در این صورت با استفاده از لودر، کار پاکسازی ورق شروع شده و از انتشار نور به مناطق مجاور جلوگیری می کند.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال حاضر مهار شده و خطر سرایت به اطراف وجود ندارد، گفت: پس از مدیریت صحیح محل به کارشناسان تحویل داده می شود و برای تعیین علت حادثه اقدام کنید.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، این حادثه اگرچه گسترده بود اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا