فرهنگ و هنر

دیدار معاون فرهنگی بنیاد شهید و خانواده‌های شهدای مدافع حرم با سفیر سوریه

جلسات معاون فرهنگی بنیاد شهید و خانواده های شهدای مدافع معبد و نماینده ملی سوریه.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، به همراه خانواده ای از شهدای مدافع معبد ، صبح شنبه با سفیر سوریه و نمایندگان سوریه در تهران دیدار کردند ، 18 ژانویه

به گزارش سی وی نت ، سردار یعقوب سلیمانی از سفیر و همکاران سوریه و ایران برای استقبال گرم تشکر کرد و گفت: حاضران به نمایندگی از همه خانواده های شهدای مقدس که به خاطر ایمان خود جان باختند آنها قوی و دارای سیستم ایمنی هستند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف این نشست گفت: سه نکته اصلی این نشست بین ایران و سوریه وجود دارد. امید است که این نشست یک پیروزی در اجرای این اهداف و یک استراتژی مهم برای برقراری روابط بین دو کشور اسلامی و برادرانه ایران و سوریه باشد.
وی حضور خانواده های کسانی را که به خاطر ایمانشان در مکانی که فرزندانشان کشته می شود و داستان آنها را منشا Pzo of Light در ایران خواند ، افزود: “بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده مشارکت در مقاومت ، عمدتا کشور دوست و برادر ما سوریه خاص خود را دارد.
سلیمانی پس از شنیدن نظرات پدر یکی از شهدای مدافع معبد ، ابراز امیدواری و امیدواری کرد که خانواده های شهدای مدافع معبد برای دیدار از سوریه به زیارت معبد حضرت زینب (س) بروند (ص) ایمان فرزندان خود را در نزدیكی كورد دید: ما همچنین آماده استقبال از خانواده های شهدای مقاومت سوریه در برابر ایران برای بازدید از معبد مقدس امام رضا (ع) ، معبد حضرت معصومه (س) هستیم. ) در منطقه عملیاتی در جنوب و غرب کشور.
شفیق دووب ، نماینده جمهوری عربی سوریه در ایران ، ضمن گرامیداشت روز شهادت حضرت زهرا (س) گرامیداشت اولین سال شهادت کسانی که به خاطر ایمان سران مقاومت ، جان باختند ، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: “در آن زمان که من کار خود را در تهران آغاز کردم ، با نمایندگان زیادی ملاقات کرده ام ؛ اما این سفیران با ارزش ترین نمایندگان و عزیزان من هستند. این بار ، زیرا این نشان دهنده خانواده های کسانی است که به خاطر ایمان به سوریه در دفاع از مخالفان سوریه جان خود را از دست داده اند.
وی سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم درگذشتگان ایران و سوریه را خواستار شد و افزود: خون سردار سلیمانی و فرزندان شهید شما و مقاومت و ایمنی سوریه در مسیر بهبود روابط بین دو کشور و کشورهای بزرگ اسلامی است. ” ما در راه کشته شدگان برای ایمان ادامه خواهیم داد تا پیروزی نهایی در مقابل خیانت و غرور به دست آید و این پیروزی معمولاً پیروز ایران و سوریه خواهد بود.
عباس طایفه جانباز ، رئیس انجمن پاسداران شهدا در دفاع از معبد و چند نفر از اعضای هیئت امنای انجمن ، عادل مهری ، مدیرکل انجمن محققان و شاهدان و چندین خانواده از متوفیان n ایمان دفاع از حرم در توصیف و پیشنهادات آنها برای رابطه دیگر است. آنها بین ایران و سوریه خوب اثبات شدند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا