کسب و کار ایرانی

دستگیره پنجره upvc قفل دار از کجا بخریم؟

یکی از لوازم جانبی بسیار کاربردی برای پنجره خانه، دستگیره سفید است، معمولا دستگیره خوب با مواد مرغوب هنگام خرید و فروش ارزان نمی شود.

بسیاری از تولیدکنندگان محصولی را با دوام پایین و کیفیت پایین تولید می کنند تا بتوانند آن را با قیمت کمتری به فروش برسانند، اما در این حالت مشتری ضرر می کند.

چون مبلغ را پرداخت کرده اما محصولش بعد از شش ماه یا یک سال خراب می شود.در حال حاضر رایج ترین پنجره های دولایه دو تکه شیشه هستند که بین آنها یک نوع گاز بی اثر وجود دارد و عایق بسیار خوبی هستند. سرد و گرم هستند.

دستگیره پنجره آلومینیومی

فشفشه

پروفیل در و پنجره از پلاستیک پلی وینیل کلراید یا نام معروف UPVC ساخته نشده است، اجزای سازنده UPVC از مشتقات نفت و نمک خوراکی می باشد، علاوه بر جنس پنجره، جنس دستگیره نیز اهمیت دارد. .

پلیر وظیفه افزایش حفاظ پنجره را بر عهده دارد، در اینجا 8 نوع دستگیره پرکاربرد در درب و پنجره یو پی وی سی را معرفی می کنیم.

اول، یک طرفه، دوم، دو طرفه، سوم، دو طرفه باریک، چهارم، دستگیره در هتل، پنجم، دستگیره در راکت، ششم، درب سرویس را می‌گیرد، هفتم، در را عوض می‌کند و در نهایت، دسته مخفی

دستگیره پنجره

در ادامه با ما همراه باشید تا با تفاوت این هشت نوع دستگیره پنجره آشنا شوید، دوجداره رایج ترین نوع دستگیره پنجره است و گزینه خوبی برای درب و پنجره است.

قابلیت باز و بسته شدن از یک طرف را دارد و یراق آلات به کار رفته در آن نسبت به مدل های دیگر کوچکتر است و به همین دلیل به آن هندلینگ ساده نیز می گویند و قیمت مناسبی دارد.

بالای دسته یک قفل تعبیه شده است البته این مدل برای جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند نیست زیرا خیلی راحت باز می شود دسته باریک دو طرفه : این دسته باریک به نظر می رسد و مشخصاتی مشابه نوع اول دارد.

دستگیره در سرویسی که از دو طرف باز می شود از یک طرف بسته در نظر گرفته می شود و فقط از یک طرف بسته می شود.

دسته سوئیچ شبیه دسته سرویس است که دارای سیلندر قفل و سایر کلیدهای سرویس می باشد و برای پله و بالکن مناسب است.

اگر در و پنجره روی ریل باشد یا در مورد در و پنجره بالکن با شیشه تاشو دستگیره مخفی مناسب ترین گزینه است، شاید این مدل را دیده باشید، دسته های موشک فنری هستند. بسته است.

روکش قفل به وسیله فنر وارد قفل می شود، دستگیره درب هتل همانطور که از نامش پیداست برای مکان های عمومی و ترافیک زیاد نشان داده شده است، زیرا کودک می تواند پنجره را به میل خود باز کند و در خطر سقوط قرار دارد. ، معمولا دستگیره های پنجره و هتل ها قابل اعتماد نیستند.

قیمت دستگیره پنجره

اکنون که انواع و کاربردهای مدل دستگیره پنجره را می شناسید، اگر کیفیت متریال آن را بشناسید، قیمت معمولی آن را متوجه می شوید، زیرا پنجره دوجداره یکی از رایج ترین پنجره های امروزی است.

در اینجا نکاتی برای دستگیره های دوجداره مانند شیشه دوجداره هافمن آورده شده است.

یکی از اجزای مهم هر محصول، از جمله دسته، جنس آن است لطفا توجه داشته باشید که جنس دستگیره پنجره های دوجداره باید آلومینیوم یا پلاستیک باشد.

پیچ های استفاده شده در دستگیره باید دارای آلیاژ خوبی باشد تا در هنگام نصب پنجره آسیبی به آن وارد نشود، سیلندر استفاده شده در دستگیره باید از جنس برنج و روکش آلومینیوم باشد.

نحوه باز و بسته شدن دستگیره باید به گونه ای باشد که نیازی به اعمال نیروی زیاد و چرخش زیاد نباشد، این نکات ارتباط مستقیمی با عمر مفید پنجره و دستگیره دارد.

اگر می‌خواهید دستگیره‌تان بیشتر دوام بیاورد و فرسوده نشود، استفاده از آن راحت‌تر است و برای باز کردن در به فشار کمتری نیاز دارد.

یک واشر پلاستیکی دسته را به صفحه اصلی متصل می کند.

مواد چهار طرف دسته باید دارای آلیاژ مرغوب باشد تا فشار وارده به دسته باعث آسیب دیدن آن نشود. برای اینکه اهرم به خوبی کار کند باید جنس فنر داخل دسته از کیفیت خوبی برخوردار بوده و پروفیل آن نیز مقاوم باشد.

دستگیره پنجره بخر

شاید توجه نکرده باشید، اما پنجره بخش بسیار مهمی از ساختمان است.

هنگام خرید دستگیره در و پنجره به دنبال کیفیت باشید تا قیمت مناسب باشد، پنجره ها وظیفه تهویه مطبوع، روشنایی و افزایش گرمای ساختمان در زمستان را بر عهده دارند.

اگر در تهیه پنجره ها از مواد و مصالح مرغوب استفاده نشود باعث اتلاف انرژی و آسیب به ظاهر ساختمان می شود.پنجره های دوجداره صنعتی به همین دلیل محبوبیت دارند.

که نمای ساختمان را زیبا می کند و مهمتر از همه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود بخش مهم پنجره یراق آلات است در پنجره های دوجداره شش نوع یراق آلات وجود دارد.

یراق آلات تک حالته، دو حالته، تاشو، کشویی، کشویی و تمام اتوماتیک که هر کدام از این یراق آلات مخصوص یک نوع پنجره می باشند. اگر بخواهیم در مورد انواع لولا صحبت کنیم، لولاها نیز کاربردهای مختلفی دارند.

به عنوان مثال، لولای دهانه های یک طرفه که رایج ترین لولا است.

نوع بعدی لولا دو جهته است که به شما امکان می دهد پنجره را به صورت عمودی و افقی باز و بسته کنید.

این نسخه لولایی هنگام باز کردن پنجره، نمای جلو را مبهم می کند.

جالب اینجاست که نوعی پنجره وجود دارد که نیازی به لولا ندارد و به آن پنجره کشویی می گویند که روی ریل حرکت می کند.

نوع بعدی لولاها بازشوهای تاشو هستند … درب های آکاردئونی یا درب های لوکس تاشو دارای درب های کشویی هستند.

فروش دستگیره پنجره

خلاصه مطالب و اطلاعات دستگیره پنجره و خرید و فروش آن را ارائه کرده ایم. با توجه به تجربه و تخصص بالایی که در کار داریم، امروزه یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگیره در و پنجره مانند درب های کشویی UPVC هستیم.

مشتریان گرامی می توانند در این صفحه با انتخاب محصولات مورد نظر خود ثبت نام کنند و علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق شرکت سازنده، از محصولات ما با کیفیت، متریال، راحتی، رنگ و طرح نهایت بهره را ببرند.

همچنین مشاوران ما هر روز پاسخگوی تمامی سوالات شما در سایت هستند، فعالیت پایدار و سودآور یکی از مزیت های شرکت های بزرگ است.

پاسخ به 2 سوال در مورد دستگیره های پنجره

1: رایج ترین انواع دستگیره های پنجره چیست؟

دستگیره یک طرفه رایج ترین نوع دستگیره پنجره دوجداره است و برای درب و پنجره های لولایی که از یک طرف باز می شوند، انتخاب خوبی است.

2: مبنای انتخاب پنجره چیست؟

دستگیره بر اساس نوع قاب پنجره و کاربرد آن انتخاب می شود.

اطلاعات بیشتر را https://upvcmaster.com/ از بخوانید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا