حوادث

۵ تصادف با یک کشته و ۳۷ مصدوم طی چهار ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

سی وی نت / کهگیلویه و بویراحمد رئیس بخش اورژانس بیمارستان و افسر ارشد تصادفات در دانشکده پزشکی دانشگاه از 5 حادثه رانندگی و یک کشته و 37 زخمی در منطقه سفر منطقه ای طی 4 ساعت آخر روز گزارش می دهند. تعطیلات نوروز 1400.

“جهانبخش وحدت نژاد” در گفت وگو با خبرنگار سی وی نت اظهار داشت: امروز ساعت 9:50 صبح طی تماس عمومی در اورژانس 115 یاسوج ، دو دستگاه خودروی پژو در سمند در منطقه “یاسوج و اصفهان” کشته و زخمی شدند ، چهار دستگاه خودرو اورژانس 115 بلافاصله اعزام شدند.

وی افزود: “متأسفانه به دلیل شدت تصادف ، یكی از سرنشینان این وسیله نقلیه در یک لحظه جان خود را از دست داد و 6 نفر از مصدومان این حادثه پس از معالجه اولیه به بیمارستان شهید بهشتی بیمارستان یاسوج منتقل شدند.”

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و اورژانس بویراحمد گفت: در ساعت 10:47 صبح ، طی گزارش دوم 115 پیام اضطراری ، 115 دستگاه خودرو اورژانس به دنبال حادثه رانندگی پژو و دو محور سمند و یاسوج به بابامیدان به محل حادثه اعزام شدند .

وحدت نژاد با بیان اینکه این حادثه 5 مصدوم برجای گذاشت گفت: به محض ورود امدادگران 115 ، دو نفر از سرنشینان وسیله نقلیه و مرکز درمانی و سه نفر از مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشی و یاسوج اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک ساعت بعد از سفر در قطار “یاسوج-بابامیدان” طی مکالمه بین یک دستگاه وانت با دو دستگاه پراید ، یک آمبولانس توسط آمبولانس های بنز اسپرینتر اعزام شد.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه در اورژانس بویراحمد با بیان اینکه این حادثه منجر به کشته شدن 13 نفر شد ، افزود: به محض ورود پرسنل اورژانس 115 ، اولین اقدامات درمانی در محل انجام شد و کلیه مصدومان به یاسوج اعزام شدند مرکز پزشکی برای معالجه بیشتر. “

وحدت نژاد تأکید کرد: ساعت 12:20 بعدازظهر طی تماس عمومی با اورژانس 115 یاسوج ، در مورد لاشه لاشه یک دستگاه خودروی پژو 405 و دو خودروی پراید در منطقه “یاسوج به اصفهان” ، محلی (پل کاتا) از 115 دستگاه اورژانس به خدمات اورژانس فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه هفت نفر زخمی شده اند ، افزود: سه نفر از مصدومان توسط اورژانس 115 یاسوج ، دو نفر دیگر از 115 توسط اورژانس سمیرم و یک نفر به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر دیگر از کد هلال احمر هستند.

رئیس 115 کهگیلویه در اورژانس بویراحمد گفت: کمتر از یک ساعت پس از حادثه پل کاتا ، هنگام تماس با اورژانس 115 یاسوج ، دو خودرو و دو آمبولانس در سمند در منطقه یاسوج جمع شدند. – ارتباط چارم در منطقه سپیدار اورژانس 115 یاسوج به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد گفت: به محض ورود اورژانس 115 به محل ، متشکل از 6 مصدوم ، 3 مصدوم شرایط را مداوا کردند و سه نفر نیز توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

لازم به ذکر است کهگیلویه در منطقه بویراحمد امروز شاهد بارش شدید بود که منجر به لغزندگی جاده ها شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا