جامعه و خانواده

۵۰ هکتار از اراضی دوشان‌تپه به بوستان‌ و خیابان تبدیل می‌شوند

سیزدهمین پایتخت تهران از تبدیل 50 هکتار زمین دوشان تپه به پارک و جاده تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سی وی نت، محمدهادی علی احمدی با بیان این مطلب گفت: در خصوص فرودگاه نیروی هوایی که از ابتدا به ثبت رسیده است، توافقی وجود دارد و پس از کسب اختیارات لازم، پرونده آن به شورای عالی معماری و شهرسازی می رود. چند ماه طول می کشد تا شورا این طرح را تصویب کند.

وی افزود: در گذشته 20 هکتار زمین باید تغییر می کرد، اما پس از مذاکرات مکرر در این هشت ماه، برای 50 هکتار توافق شد و در نتیجه نیروی هوایی اختیارات مورد نیاز ستاد کل نیروهای مسلح را دریافت کرد. در مرحله بعد شورای عالی معماری و شهرسازی این تغییرات را تصویب می کند، پس از اعلام شهر، عملاً کار آغاز می شود.

شهردار منطقه 13 همچنین گفت: بخشی از زمین های نظامی منطقه از امکانات ضروری برخوردار می شود که برای هر نفر سلامت، فرهنگی، مذهبی، تفریحی و … فراهم می شود. پایگاه های نیروی هوایی را نمی توان در بیش از سه طبقه ساخت زیرا در مجاورت تأسیسات نظامی قرار دارند.

بنا به اطلاعیه مردمی منطقه 13، علی احمدی در پایان گفت: چندی پیش توافق کردیم و ارتفاع بالا را از طرف نیروی هوایی حذف کردیم تا این مجوزها نیز 5 طبقه باشد که تاثیر می گذارد. زیبایی پارک.” عرض راه‌های جدید و تعداد خودروهایی که باید در آن‌ها وارد شوند در راستای طرح‌های تفصیلی کمیته ویژه شبکه راه تهران است تا تاثیر ترافیکی آن در منطقه کنترل شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا