حوادث

۴ مرحله ساده برای زنده نگهداشتن گیاهان در خانه

داستان آفتاب:

خانه ای را تصور کنید که بدون درخت ، خاک سرد و ضعیف باشد. حالا گیاهان را در پانل های کناری قرار دهید ، می تواند تفاوت ایجاد کند. مطالعات نشان داده اند که گرفتن گل در گیاهان و محیط زیست باعث افزایش بهره وری و کاهش استرس در افراد می شود ، بنابراین پیشنهاد می کنم نگران این نعمت فوق العاده نگران نباشید. خود را در مورد چگونگی مراقبت از یک درخت ، و چند اصل ساده بیاموزید.

1- ظروف حمل بار را آماده کنید

اگر نگران هستید که دستانتان کثیف شود ، خاکهای بین انگشتان خود را زیر ناخن خود مالش دهید ، زیبایی و زیبایی به دست آورید.

4 مرحله ساده برای زنده نگه داشتن گیاهان در خانه

ابزاری که شما نیاز دارید ، یک تخته دست و پا تیز است ، بنابراین می توانید از آن برای برش ریشه و به پایان رساندن آن استفاده کنید. مواد را بعد از استفاده بشویید و خشک کنید تا از خشک شدن سریع آنها جلوگیری شود.

برای آبیاری به آبیاری نیاز دارید. به جای خرید آن می توانید از یک دیسک سخت به عنوان پاک کننده شیشه جلو استفاده کنید. قبل از شروع ، آن را کاملاً بشویید.

همچنین برای قرار دادن گلدان به یک مورد یا وسیله خاص نیاز دارید. این همچنین می تواند یکی از مواردی باشد که در خانه شما ریخته می شود.

2- ساختمان جدیدی را برای محصولات زراعی آماده کنید

ایده خوبی است برای تغییر گیاهانی که گیاهان برای ماه ها به خانه می آورند. به خصوص اگر در پلاستیک باشند زیرا گیاهان از شکستن پلاستیک استفاده نمی کنند. بهتر است سالی یک بار کوزه ها را تعویض کنید. اگر می خواهید رشد کنید و بالغ شوید ، حتما فضای بیشتری به آن اختصاص دهید. ایده خوبی است برای رشد 5 اینچ از قطر هر گلدان جدید ، اما اگر واقعاً می خواهید رشد را تقویت کنید ، می توانید به گیاه خود فضای بیشتری بدهید.

اگر آب زیادی در خاک وجود داشته باشد ، ریشه های گل و چمن رنج می برند و محصول شما به تدریج اثر خود را از دست می دهد و ممکن است بمیرد. و همانطور که آبیاری باعث از بین رفتن درخت می شود ، آب زیادی آن را نیز می کشد. حتماً زهکشی خوبی برای خاک انجام دهید. خاک اضافی به معنای فراهم کردن شرایط برای مزارع زراعی است تا آب در خاک جمع نشود. به خاطر داشته باشید که اگر در زیر سطح آب باشد ، به محض بیرون آمدن آب از چاه. برای انجام این کار ، یک تکه برگ ، شن یا چمن را روی زمین قرار دهید تا از شکل گیری آن جلوگیری شود.

3. آیکون را قدردانی کنید

در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید برای رشد گیاهان در خانه خود استفاده کنید.

به برگهای برگدار نگاه کنید: چوبهای سخت دارای آب است ، در حالی که چوبها از ساختار بسیار قوی و سفت و سختی از جمله کاکتوس ها ، گیاهان مار و درختچه هایی که می خواهید ، به کمی آب احتیاج دارید.

اجازه ندهید درخت غرق شود: هیچ درخت دوست ندارد در آب بماند. اگر آب در گلدان است که به سمت کشو (زیر گلدان) می رود و بیش از یک روز در آنجا می ماند ، آن را دور ریخت.

اندازه را در نظر بگیرید: گلدان های کوچک اغلب به مایع نیاز دارند. اما بسیاری از افراد گلدان ها را در گلدان ها و آب می گذارند و فکر می کنند برای تمیز کردن همه خاک به آب احتیاج دارند. قانون عالی این است که هر درخت به یک سوم گلدان احتیاج دارد.

توجه داشته باشید به سیگنال: خاک گلدان نباید بوی بد داشته باشد ، خاک آن را نباید ضد عفونی کرد ، در این قسمت نباید حشره ای روی زمین باشد ، برگ گیاه نباید زرد شود و هیچ گونه قارچی قابل مشاهده نخواهد بود. و برگ یا کوزه. اگر یکی از آنها را دیدید ، سعی کنید مشکل را حل کنید.

4- تعیین اهمیت چوب در آتش

مانند درخت بدون بیماری چیزی وجود ندارد. اگر نمی دانید محصول خود را در کجا قرار دهید ، آن را در یک پنجره قرار دهید. نور یک رژیم گیاهی است. گیاهان از نظر نور خورشید دارای اهمیت هستند ، اما درصد آن از نظر گیاه به مواد گیاهی متفاوت است. اگر نیاز به تهیه وسایل تمیز کردن خود دارید ، این راهنما را دنبال کنید.

آتش سوزی کوچکی وجود دارد: درخت را چند متر از پنجره های شرقی یا شمالی و یا در قسمت داخلی پنجره جنوبی یا غربی نگه دارید.

چراغ مرکزی: آن را در نزدیکی پنجره شرقی یا شمالی قرار دهید و هر روز حداقل چند ساعت از نور روز لذت ببرید.

نور برجسته: آن را به مدت شش ساعت یا بیشتر در معرض نور خورشید نگه دارید.

منابع: بسیار ساده است

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا