حوادث

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

2 قتل و دستگیری 13 جنایتکار شورش در شهر باشت

سی وی نت / کهگیلویه و بویراحمد فرماندهان پلیس منطقه کهگیلویه و بویراحمد از سیزدهمین دستگیری افسران در ارتباط با درگیری های ماه فوریه در شهر باشت خبر دادند و گفتند: 2 متهم دستگیر شده به دو فقره قتل اعتراف کردند.

سردار “کیقباد مصطفایی” به شرح این خبر افزود: در پی حادثه درگیری در بهمن ماه امسال بین دو طایفه برای درگیری داخلی در یکی از روستاهای باشت ، دو نفر کشته و 12 نفر زخمی شدند که صلاحیت دادگستری این کشور است هدف فرماندهان پلیس باشت و نگهبانان امنیتی پایتخت باشت و شهر.
وی افزود: “بعد از اینکه آنها تحقیقات زیادی در مورد پلیس انجام دادند و شبانه روز کار کردند ، افسران 13 مقصر اصلی را شناسایی و در طی چندین عملیات شگفت انگیز و ضد شورش آنها را دستگیر کردند.
فرماندهان پلیس منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفتند که در این پرونده سه اسلحه کشف و ضبط شد: دو نفر از بازداشت شدگان به دو فقره قتل عمدی برای ناآرامی های داخلی در فوریه سال جاری اعتراف کردند.
به گزارش سی وی نت ، به نقل از کهگیلویه در پایگاه خبری پلیس بویراحمد ، مصطفایی با بیان اینکه قضات و دادسرا را وارد و پس از تحقیق و بازجویی و پیگرد قانونی روانه زندان کردند ، گفت: پلیس و همچنین دادگستری اقدام قاطعانه انجام دهند و قانون با کسانی که می خواهند امنیت عمومی را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد. “در خطر است.
انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا