جامعه و خانواده

۲ روز گرم پیش‌روی گلستانی‌ها/ دما به ۲۵ درجه می‌رسد

سی وی نت/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش دمای هوا در سطح استان خبر داد و گفت: دمای هوای گلستان تا روز پنج‌شنبه به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار سی وی نت اظهار کرد: در حال حاضر آسمان استان گلستان صاف تا قسمتی ابری است و کمینه دمای هوا برای صبح امروز در گرگان و گنبدکاووس به صفر درجه سانتی‌گراد رسید.

وی ادامه داد: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهند پایداری جو تا پایان هفته در سطح استان گلستان ادامه داشته باشد لذا آسمان استان تا اواخر هفته غالباً صاف تا قسمتی ابری است تنها امروز و فردا در مناطق کوهستانی استان شاهد رشد ابر خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه دمای هوای گلستان تا روز پنج‌شنبه به صورت پلکانی افزایش می‌یابد و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گرمترین روزهای این هفته خواهد بود و بیشینه دمای استان در این دو روز در برخی از نقاط استان به بیش از ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کمالی با بیان اینکه در مجموع هفته پایداری را در استان گلستان پیش‌رو خواهیم داشت، یادآور شد: از پنج شنبه شاهد وزش باد شدید تا نسبتاً شدید در سطح استان هستیم و حتی بارش‌هایی را برای روز جمعه در استان پیش‌بینی می‌کنیم گرچه میزان بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود، همچنین دمای هوا در روز جمعه کاهش می‌یابد اما محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا