حوادث

۱۷ کشته و مجروح در تصادفات رانندگی لرستان

آفتاب‌‌نیوز :

محسن آدینه‌وند اظهار کرد: امروز ۲۳ تیرماه سه تصادف در محور‌های مواصلاتی لرستان رخ داد که متاسفانه دو فوتی و ۱۵ مجروح، مجموع تلفات تصادفات رانندگی در جاده‌های استان بوده است. ظهر امروز ساعت ۱۳:۵۲ به دلیل واژگونی پراید در تونل چهار آزاد راه خرم‌زال، مصدوم شدن پنج نفر به اورژانس پیش بیمارستانی استان اعلام شد که بلافاصله دو کد آمبولانس به محل اعزام شد و پرسنل اورژانس استان پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی مصدومین را به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل کردند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان افزود: همچنین ساعت ۱۴:۳۲ دقیقه امروز، تصادف دنا پلاس با پیکان وانت در جاده بروجرد – اراک شش مصدوم به دنبال داشت که پس از تماس با اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان دو کد آمبولانس به محل حادثه اعزام و شش مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی توسط اکیپ اعزام شده به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شدند.

آدینه‌وند بیان کرد: همچنین تصادف سمند با تیبا در محور بروجرد به نهاوند پس از روستای دهریز در ساعت ۱۵:۳۴ دقیقه امروز به اورژانس استان گزارش شد، پس از دریافت گزارش دو کد آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: این حادثه نیز چهار مصدوم و دو فوتی به دنبال داشت که مصدومین پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های چمران بروجرد و علیمرادیان نهاروند اعزام شدند.

دکمه بازگشت به بالا