ورزش

یک باشگاه دیگر به جمع مخالفان برگزاری لیگ اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری «سی وی نت» ، فرهاد حمیدوی ، مالک باشگاه شاهرخ خراسان ، در مورد ادامه و لغو بازی ها در برنامه زنده شبکه ورزش اظهار داشت: 4 باشگاه یک موقعیت دارند. ما باید شرایط بازی را کاملاً آماده کنیم. ما قبلاً در برنامه ریزی بازی ها مشکلات زیادی داشتیم. حال که تیم های آسیایی باید هر 3 یا 4 روز یکبار بازی کنند ، آیا می توانیم زمان را به درستی نشان دهیم؟

وی ادامه داد: پس از بررسی همه شرایط ، به این نتیجه رسیدم که بازی ها از ماه سپتامبر آغاز می شود. بازی ها باید در آن تاریخ انجام شوند اما تحت شرایط موجود. تیم ما برنده یا باخت نیست ، بنابراین اکنون به فکر چیزهای دیگری هستیم که گفتیم باعث توقف بازی می شود. با این وجود تیم هایی که صدرنشین یا قهرمان هستند چندان مهم نیستند تیم هایی که از لیگ خارج می شوند و افرادی که از لیگ خارج می شوند شرایط حساسی دارند به طوری که نقض نشوند.

حمیدوی همچنین گفت: متأسفانه افراد غیرحرفه ای و غیرحرفه ای توسط فدراسیون استخدام شده اند و اکنون می خواهند در مورد یک ورزش مهم فوتبال تصمیم بگیرند و موقعیتی را برای آن تعیین کنند.به نظر شما می توانید تصمیم درستی بگیرید؟ ای کاش می توانم به تئوری های دیگر فکر کنم ، همانطور که الان گفتم ، بازی ها را در ماه سپتامبر شروع کنم.

43257

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا