ورزش

گل‌محمدی: در داربی نمی‌خواستند پرسپولیس برنده شود/ هنوز شانس قهرمانی داریم

رئیس تیم فوتبال پرسپولیس گفت عامل تحریک کننده باعث شکست این تیم می شود.

به گزارش سی وی نت، به نقل از جماعت پرسپولیس، یحیی گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس در سال 1400 اظهار کرد: قهرمانان سوپرجام و از این نظر سال خوبی است. همه می دانند که چقدر مشکل داریم، اما در کل فصل جدید برای ما پر از فراز و نشیب است. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا بازیکنان را خوشحال کنند اما چیزی در عصبانیت وجود داشت که اجازه نمی داد پرسپولیس قهرمان شود اما قول می دهم تمام تلاشم را برای خوشحالی هواداران انجام دهم.

وی افزود: کار سختی داریم و به کمک و حمایت هواداران نیاز داریم. شک نکنید که ما نهایت تلاش خود را می کنیم. وقتی مقابل پرسپولیس کار می کنی فقط یک هدف خواهی داشت که آن هم برد است و ما برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنیم. ما تمرین می کنیم و سخت کار می کنیم، اما افرادی هستند که می خواهند یک بازی را کنار بگذارند و تعدادشان زیاد است. سال گذشته آسیب ها و مشکلات زیادی را دیدیم که از ابتدا شروع کردیم، اما عقب نشینی نکردیم و زحمت کشیدیم. هدف اصلی ما همیشه رقابتی بودن است، اما شک نکنید با کمک هواداران به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: فکر می کنم شرایطی پیش بیاید که بازیکنان به آنجا بروند زیرا حضور آنها به ما روحیه می دهد. الان در همه جای دنیا بازی ها و سینماروها هستند و حضور آنها تاثیر زیادی در تبلیغ ما دارد. پرسپولیس بدون هوادار بیشترین آسیب را دیده است.

رئیس تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات ورزشگاه 98 نیز اظهار داشت: هدف اصلی ما در دربی برد است و همه تیم ها به سه امتیاز فکر می کنند، بازی خوبی را با تکنولوژی انجام می دهیم اما یک اتفاق در دربی افتاد. بازی که حتی فیلم را هم از آن حذف کردم، معلوم است که نمی‌خواستند پرسپولیس بازی را برد ما می توانیم بازی را ببریم و (روند دعوی قضایی) حواس همه ما را پرت کند. در هر صورت هفت بازی باقی مانده است و ما هنوز شانس برد داریم. هدف ما این است که در این هفت بازی پیروز شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا