فرهنگ و هنر

گفت و شنود نویسندگان و مدیران رسانه‌های کودک و نوجوان با معاون مطبوعاتی

گفت و شنود نویسندگان و مدیران رسانه‌های کودک و نوجوان با معاون مطبوعاتی

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی سلسله گفت‌وگوهای همدلانه با اصحاب رسانه، از تعدادی از نویسندگان و اصحاب رسانه در حوزه کودک و غیر رسانه از نوجوانان در «باغ زیبا» پیام حمایت کرد. .

به گزارش سی وی نت، به نقل از روابط عمومی دفتر مطبوعات و اطلاع رسانی، ضرورت برنامه ریزی بلندمدت و میان مدت برای ایجاد تغییرات کیفی و کمی در کودکان و نوجوانان، به مجموعه وسیعی از تجربیات پرسنل خشن و نظامی در میدان برای کودکان و نوجوانان، نیاز به حمایت از محتوای داخلی و کسب و کارهای شهروندی برای واردات محتوا، لزوم توسعه فرهنگ و تشویق خانواده ها به استفاده از رسانه های شهروندی، و افزایش حمایت دولت از سیستم رسانه ای (تولید محتوا، بازاریابی، بازاریابی، تبلیغات، تبلیغات). ). توجه به مخاطبان) رسانه‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، مشارکت سیاست‌گذاران در جذب مشارکت‌کنندگان متخصصان و شاغلان، شرکت‌ها، برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، شبکه‌سازی، ثبت نقش‌های اصلی، شناسایی استعدادها و غیره مهم است. بهبود وضعیت رسانه ها در بخش های کودک و نوجوان، از جمله سخنرانان اصلی و مجریان رسانه.

فرشاد مهدی پور – معاون اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری اسناد و نمایشگاه‌ها در سال‌های آینده برگزار می‌شود، گفت: در سنین نوجوانی این نمایش برگزار می‌شود. اختصاص داده شده به تبلیغات

مهدی پور از اهمیت همکاری و تعامل رسانه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان و معاونت رسانه‌ای خبر داد و افزود: به دلیل تشکیل کارگروه ویژه مشاوره و برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های کودکان و نوجوانان در این راستا قرار است در این راستا با برنامه‌ریزی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، برنامه‌ریزی شود. “

معاون رسانه ای رئیس جمهور بر لزوم تولید محتوای قوی و ارتقای مهارت های رسانه ای در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: در این راستا سرمایه گذاری زیادی در حمایت، تعامل و هدایت برای تحول رسانه ها در این زمینه انجام داده ایم. “

مهدی پور وضعیت فعلی کار رسانه ای در حوزه کودک و نوجوان را مهم و قابل بررسی دانست و ضمن تاکید بر اینکه فضای مجازی تنها تعیین کننده تغییر نیست، گفت: فضای مجازی رقیب رسانه های فعال نیست و دولت. و جامعه می توان از آن برای ترویج و تقویت رسانه ها به ویژه در مورد کودکان و نوجوانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با وجود همه سختی های معیشتی، خانواده ها همچنان بیشترین تاثیر را در تامین نیازهای فرهنگی و آموزشی فرزندان خود دارند، گفت: متوجه شدند که با سرمایه اندکی در منطقه بیشترین تحصیل کرده ها خریداری شده و این امر باعث می شود فرصت عالی برای ارائه محتوا در کودکان و نوجوانان

ایمان شمسایی – مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زهرا روشندل، مدیرکل مقررات ساترا از جمله کسانی که به اینجا آمدند. جلسه دو ساعته

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا