حوادث

گشت مجازی پلیس فعال شد/ کشف ۱۸ تُن مواد مخدر در تهران

گشت مجازی پلیس فعال شد/ کشف ۱۸ تُن مواد مخدر در تهران

فرمانده انتظامی تهران از نقش پلیس امنیت خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سردار حسین رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در 18 دی گفت: وضعیت اقتصادی و فشار دشمن را می بینیم اما نیروی انتظامی به عنوان ناظر و مسئول ایجاد اخطار دائماً حضور دارد. تلاش برای حفظ این امنیت. .

وی با اشاره به تماس مردمی در سریال 197 تصریح کرد: مردم قدردان پلیس پایتخت هستند و تماس های سریال 197 امسال 36 درصد افزایش یافت. از سوی دیگر در همین مدت شاهد کاهش 86 درصدی اعتراضات مردمی به پلیس تهران بودیم. من به همکارانم تاکید کرده ام که وقتی یک شهروند به ما مراجعه می کند، مشکلات او را از خودمان ببینیم و صریح با هم ارتباط برقرار کنیم.

رحیمی همچنین درباره طرح پلیس پایتخت برای برقراری امنیت در پایتخت گفت: برای ارتقای امنیت طرحی را ترسیم کرده ایم، به عنوان مثال در طرح ایمنی پلیس تاکید داریم که جلوی سارقان گرفته شود و امروز افتخار می کنیم. با بیان اینکه نتیجه اجرای طرح این است که مجرمان دیگر جرات رفتن به تهران را ندارند و ما آنها را از سوراخ موش بیرون خواهیم کشید.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با توجه به طرح تندر که طرح بعدی ماست، به پلیس اعلام کرده‌ایم که باید از مسئولیت آنها اطمینان حاصل کنند. برنامه های دیگری نیز برای برخورد با سارقان حرفه ای داریم و مجرمان حرفه ای و نظامی است. در این منطقه، پلیس در حال تشخیص آنچه به ذهن ما می رسد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر بر روی ظفر مشغول به کار است، گفت: تاکنون حدود 18 تن مواد مخدر برای توزیع در تهران شناسایی کرده ایم. ما به شدت با نمایندگان فروش، فروشندگان مواد مخدر و غیره برخورد می کنیم.

رئیس پلیس پایتخت به بیان عملکرد پلیس متولی امنیت در فضای مجازی پرداخت و گفت: ما پلیس فتوای ما از امروز در فضای مجازی شروع به توبه کرده است و قدرت و جنایتکاران باقی مانده در فضای مجازی فکر نکنند که هیچ نظارتی وجود ندارد. . ما پلیس و فضای مجازی را در مبارزه با سارقان، فروشندگان اسلحه، مسائل امنیت اخلاقی و… و پرسنل فعال امنیت سایبری خود داریم. ما با اجرای اقدامات مختلف با مجرمان در دو فضای واقعی و مجازی برخورد می کنیم و سعی می کنیم امنیت عمومی را در فضای مجازی برقرار کنیم و امنیت امروز مرهون تلاش ها و اقدامات شبانه روزی پلیس مردمی است.

بیش از 98 درصد مردم نیز در چارچوب قانون کار می کنند

وی گفت: پلیس مامور مردم است. ما با مجرمان با اقتداری برخورد خواهیم کرد که قدرشان را نمی دانیم. با هرکسی که نظم، امنیت و آرامش مردم و جامعه را بر هم بزند برخورد خواهیم کرد و این پرچم سرخ ماست. بیش از 98 درصد مردم نیز در چارچوب قانون کار می کنند و ما به آنها خدمت می کنیم.

رحیمی که اگر کسی دزدی کند چه کنیم؟ وی گفت: روزانه به طور متوسط ​​800 گشت داریم، بنابراین مهم است که شهروندان با پلیس تماس بگیرند.

سال هاست که منتظر اضافه شدن 40 نیروی انتظامی به تهران هستیم

رئیس پلیس تهران بزرگ وجود نیروی انتظامی و پاسگاه شهری را تامین کننده امنیت عنوان کرد و ادامه داد: ۴۰ سال منتظر بودیم تا ۴۰ نیروی انتظامی در تهران اضافه شوند که تعداد نیروی انتظامی به آن برسد. 200 اما مسکن، توسعه شهری، روستایی، شهری و آنها به مردم رحم نمی کنند، ما نمی توانیم یک ایستگاه پلیس به عنوان رشد جامعه بسازیم، دولت به کمک خواهد آمد. زیرا امنیت جزء همه خدمات است. در حال حاضر، جایی که ایستگاه پلیس وجود ندارد، مردم محلی می توانند از نگهبانان محلی استفاده کنند.

در حال پیش رفت…

دکمه بازگشت به بالا