ورزش

گزینه های اصلی جایگزینی علیپور در پرسپولیس + عکس


به گزارش خبرگزاري بورنا ، تيم هاي ورزشي؛ گفته می شود علی علیپور ، مهاجم پرسپولیس ، تا زمانی که قراردادش تمدید شود ، پیشنهاد خارجی ارائه داد و احتمالاً همچنان باقی خواهد ماند.

شهریار مقانلو با درخشش تیم فوتبال ملوان بندر آنجلی در لیگ دسته اول کشور و کسب عنوان آقای گلی ، در صدر جدول نوزدهم لیگ برتر آقای گلی با 10 گل قرار دارد. البته آبادان در رده های بالای جدول با همین تعداد در کنار تیم فوتبال صنعت نفت ایسا آل کثیر شهریار قرار دارد.

گزینه های وراثت Alipore

مانگانلو و ال کاتر هر دو برای نیم فصل دوم فوتبال در ترکیب پرسپولیس بودند و علی رغم میل شخصی و عشق به پوشیدن پیراهن قرمز ، اما با حضور قرمزها در این باشگاه محبوب مخالفت کردند. این در پایان فصل متفاوت است زیرا قرارداد آنها منقضی می شود و طبق گفته گل محمدی یکی از آنها جایگزین آلیپور خواهد شد. گفته می شود که علیپور تا به این لحظه قرارداد خود را تمدید نکرده و احتمال ماندگاری بالایی دارد.

الکاتیر تهران ، آلومینیوم هرمزگان ، پکن تهران ، استقلال تهران و ال بدار بندر کنگ سابقه بازی در تیم نفت را دارند و یکی از بهترین فصلهای فوتبالی خود را در صنعت نفت گذراندند.

با این حال ، مانگانولو از سال 216 فقط سابقه بازی در تیم فوتبال پیکان تهران را حفظ کرد و سپس به عنوان ملوان بندر آنجالی رفت.

حال باید دید سرنوشت لیگ نوزدهم چگونه خواهد بود و پرسپولیس خواهد دید که این بازیکنان با چه کسانی درگیر هستند.


همه محتوای سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط سی وی نت هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا