ورزش

گزارش کاملی از تخریب اماکن ورزشی در حادثه سیل اخیر به هیات دولت ارائه کردیم

سجادی: گزارش کاملی از تخریب ورزشگاه و سیل اخیر به دولت ارائه کردیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اخباری مبنی بر تخریب 141 زمین بازی در سیل اخیر در سراسر کشور به دولت گفت: عادی. به سرعت و از طریق فرآیند برنامه ریزی. بازگشت

به گزارش رسانه سی وی نت؛ سید حمید سجادی در سفر یک روزه به روستای فیروزکوه ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده های سیل زده این منطقه گفت: جای تاسف است که سیل اخیر موجب اندوه و ناراحتی بسیاری از مردم شده است. کشورمان الحمدالله با تلاش دکتر رسولی نژاد نماینده اسلامی مجلس و همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روز اول شاهد پیشرفت اوضاع بودیم.

وی وقتی از بازدید از اماکن آسیب دیده شهرستان رودان و فیروزکوه می گوید: با توجه به گفتگوی مدیران ورزش و جوانان منطقه و راهنمایی های دکتر به گفته رسولی نژاد، قرار بر این شد که این روند انجام شود. برای بهره برداری از دریاچه قدیمی فیروزکوه با حمایت انجمن های شنا راه اندازی شد. منابع دولتی و خصوصی باید در نظر گرفته شود. به بسیاری از زمین های ورزشی رودهان رفتیم که وضعیت خوبی ندارند و گل و لای هستند و باید با ساماندهی چنین زمین های آسیب دیده به شرایط عادی بازگردیم.

وی به اعلام تخریب اخیر 141 شهربازی در سراسر کشور به نمایندگان دولت اشاره کرد و افزود: من به نمایندگی از نمایندگان دولت از استاندار، نماینده مجلس، شهردار هستم. رئیس ورزش و جوانان منطقه و همه کسانی که مرا دوست دارند از شما تشکر می کنم که در این دو هفته در کنار مردم این کشور بودید و گزارش های تهیه شده در این سفر را به حضور رئیس جمهور و دکتر دکتر تقدیم می کنم. مخبر فورا. ممکن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا