ورزش

گزارش ویژه روزنامه پرتغالی درباره درخشش طارمی/ ستاره ایرانی در کنار امباپه و بنزما+عکس

به گزارش شفاف به نقل از فارس، پنجشنبه شب در جریان دور برگشت پلی آف تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو در رم به مصاف لاتزیو می رود و در فلش بک ویژه مهدی طارمی، او. به سطح دیگری کشیده شد. در دور بعد که از دیروز آغاز می شود، پورتو در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف لیون می رود.

درخشش ستاره بومی کشورمان باعث شد رسانه های اروپایی به ویژه پرتغالی ها به تمجید از طارمی بپردازند و از حضور او در بین بهترین های هفته لیگ اروپا صحبت کنند.

شناخت مهدی طارمی، ملی پوش کشورمان، “فرانسیسکو صبح” خبرنگار روزنامه اوجوگو، علی حاج سالم خبرنگار آنلاین سی وی نت نیوز را برانگیخت و در شماره امروز به تمجید از ستاره بومی کشورمان پرداخت.

اوجوگو می نویسد: مهدی طارمی یکی از بهترین رقصندگان امروز اروپاست. او می‌تواند در لیگ‌های اروپایی رقم درخشانی را به ثبت برساند و نامش یکی از بهترین‌ها از جمله بنزما و قبل از امباپه با 13 پاس گل است. فرانسیسکو سبه در گزارش امروز خود می‌نویسد: مهدی طارمی در بازی مقابل لاتزیو ممکن است قلبش را رقم بزند. ایرانیان شاد و هزاران ایرانی را وادار به تماشای دیدار پورتو و لاتزیو کرد. او به عنوان یک قهرمان ظاهر شد و توانست دوباره هموطنان خود را غافلگیر کند. او نقشی کلیدی در پیروزی 2-2 مقابل لاتزیو داشت و به پورتو کمک کرد تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

اوجوگو در ادامه به سطح بالای طارمی و سردار آزمون و حضور این دو بازیکن در لیگ اروپا پرداخت و رقابت این دو بازیکن را چیزی دانست که باعث خوشحالی ایرانی ها می شود.

فرانسیسکو سبه می نویسد که ایرانی ها علاقه مند هستند تا دو تن از مشهورترین ستاره های کشورشان در این رقابت باورنکردنی بازی های عالی را ثبت کنند.

دکمه بازگشت به بالا