سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

کپسول چربی سوز جی سی

امروزه به دلیل آنلاین شدن بخش زیادی از مشاغل و به دنبال آن کاهش تحرک، بسیاری از افراد دچار اضافه وزن و چاقی هستند که بهتر است شکم بند چسبی را برای چاقی خود امتحان کنند. به همین خاطر بیشتر کسانی که می‌شناسیم به دنبال روش مناسبی برای لاغری و کاهش وزن می‌گردند. در میان این روش‌ها، استفاده از قرص لاغری جی سی می‌تواند یک گزینه موثر باشد. این قرص طرفداران بسیار زیادی برای لاغری و کاهش وزن دارد و می‌تواند چربی موجود در بدن را تا حد قابل توجهی از بین ببرد با این حال، بهتر است قبل از مصرف این قرص، به طور کامل درباره مزایا و عوارض استفاده از آن آگاه شوید تا بعد از مصرف، مشکلی برای شما پیش نیاید.

قرص لاغری جی سی چیست؟

داروهای متعددی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارند که هر یک از آن‌ها می‌توانند به شیوه خاص خودشان موجب از بین بردن اضافه وزن شوند. قرص لاغری gc که با نام گارسینیا کامبوجیا شناخته می‌شود، یکی از محصولات گیاهی برای کاهش وزن به شمار می‌آید. گارسینیا کامبوجیا یکی از میوه‌های نواحی گرمسیری است که ظاهر آن شباهت خیلی زیادی به کدو تنبل‌های کوچک دارد. این میوه با طعم ترش مزه‌اش، به عنوان یکی از مواد افزودنی غذا در مناطقی از آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرص جی سی از همین میوه به دست می‌آید و باعث می‌شود چربی موجود در بدن از بین برود و اشتها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. بدون شک زمانی که شما اشتهای کمتری برای خوردن غذا داشته باشید، به صورت خودکار لاغرتر خواهید شد. از سوی دیگر، این قرص باعث می‌شود که میزان کلسترول و قند خون بدن هم کاهش پیدا کند. بنابراین، مصرف آن تاثیر بسیار زیادی در سلامتی دارد. برخی افراد زمانی که دچار استرس و اضطراب می‌شوند، ناخودآگاه غذای زیادی می‌خورند، حتی اگر گرسنه نباشند. درواقع دچار پرخوری عصبی هستند.

نکته جالب توجه درباره قرص  gc این است که سازندگان این دارو ادعا دارند که مصرف آن می‌تواند یک گزینه کاملا مناسب برای جلوگیری از پرخوری عصبی باشد. درواقع مواد موجود در این قرص مانند اسید هیدروکسی سیتریک، موجب می‌شود که در شرایط استرس زا بیش از اندازه غذا نخورید .

نحوه لاغر شدن با قرص جی سی چگونه است؟

سوالی که ایجاد می‌شود این است که چگونه یک قرص به تنهایی می‌تواند موجب لاغری شود؟ برای پاسخ باید بگوییم که وجود اسید هیدروکسی سیتریک در این قرص باعث می‌شود که آنزیم‌های چربی مسدود شده و با افزایش میزان هورمون سروتونین در بدن، احساس سیری بیشتری در فرد ایجاد شود. بستن یک شکم بند لاغری جدید میتواند حس سیری بیشتری ایجاد کند. درواقع جی سی کمک می‌کند تا غذای کمتری بخورید و کمتر گرسنه شوید. از این رو نباید انتظار داشته باشید که با مصرف این قرص، بیش از اندازه لاغر شوید.

برای کسب اطلاع بیشتر از میزان لاغر شدن با قرص جی سی، به تحقیقاتی که در مجله چاقی آمریکا انجام شده بود مراجعه کردیم. افرادی که این قرص را مصرف کرده بودند در مقایسه با کسانی که برنامه غذایی لاغری داشتند، تنها یک کیلوگرم کاهش وزن بیشتری را تجربه کرده‌اند.   بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که مصرف این قرص به همراه پیروی از یک رژیم غذایی کاربردی و برنامه‌ریزی شده، می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن مناسب شما داشته باشد.

قرص جی سی برای لاغری را چگونه مصرف کنیم؟

فراموش نکنید که شما نباید به هیچ عنوان بدون تجویز و مشورت با پزشک قرص لاغری جی سی را مصرف کنید. با این حال، بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که مصرف این دارو سه بار در روز و ۳۰ دقیقه قبل از وعده‌های اصلی غذا باشد. زمانی که شما قبل از غذا خوردن این قرص را مصرف می‌کنید، بعد از نیم ساعت احساس سیری خواهید داشت و حجم غذای شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

بهتر است زمانی که برای مصرف این قرص به پزشک مراجعه می‌کنید، به طور کامل شرایط خود را برای او توضیح دهید. برای مثال، اگر داروهای خاصی مصرف می‌کنید و یا بیماری زمینه‌ای دارید، حتما پزشک را در جریان بگذارید تا اگر این قرص با داروی شما تداخل دارویی داشت، توضیحات لازم را دریافت کنید.

تداخلات دارویی قرص gc

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، ممکن است قرص لاغری جی سی تداخلات دارویی با برخی از داروهای دیگر داشته باشد. به همین دلیل اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید در ادامه همراه ما باشید تا در صورت نیاز مصرف قرص جی سی را متوقف کنید.

البته این موضوع تا حد زیادی به نظر پزشک هم بستگی دارد. اما به طور کلی، در صورت مصرف داروهای زیر، احتمالا قرص جی سی گزینه خوبی برای لاغری شما نیست!

  • داروهای اعصاب تجویز شده توسط روانپزشک
  • داروهای مسکن و ضد درد
  • داروهای دیابت و انسولین
  • داروهای مربوط به بیماری‌های تنفسی مانند مونته لوکاست
  • وارفارین
  • ترامادول و موارد مشابه
  • داروهای مکمل آهن

مزایای قرص جی سی برای لاغری چیست؟

زمانی که درباره قرص‌های لاغری صحبت می‌کنیم، ممکن است خیلی از افراد دید چندان خوبی نسبت به این آن‌ها نداشته باشند. البته این عقیده کاملا درست است. زیرا خیلی از داروهای لاغری و کاهش وزن، حاوی محرک فنترمین هستند و می‌توانند به بدن آسیب برسانند. این محرک موجب می‌شود که سیستم عصبی بدن دچار مشکل شده و حتی ممکن است شرایط زندگی فرد از حالت عادی خارج شود. فنترمین اصلا در قرص جی سی وجود ندارد و با مصرف آن هیچ مشکلی برای سیستم عصبی بدنتان به وجود نخواهد آمد. در نتیجه، بعد از مصرف این قرص دچار عوارضی مانند افزایش فشار خون، حمله قلبی، اضطراب و یا بی‌خوابی نخواهید شد.

حتی برخی از پزشکان اعتقاد دارند که مصرف این دارو برای دیابت هم مفید است. البته ناگفته نماند که درباره این موضوع اختلاف نظرهایی وجود دارد و برخی دیگر از پزشکان فکر می‌کنند که افراد مبتلا به دیابت، نباید قرص جی سی را مصرف کنند. در رابطه با همین مسئله، آزمایشی انجام شد که در آن ۱۲ فرد سالم و ۸ فرد مبتلا به دیابت حضور داشتند. بعد از مصرف قرص جی سی، قند خون افراد سالم کمی پایین آمد و قند خون افراد دیابتی تغییری نکرد.

اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت قرص جی سی، لاغری و کاهش وزن است. با استفاده از این قرص، شما می‌توانید به صورت اصولی و برنامه‌ریزی شده به کاهش وزن دلخواه خود برسید. البته همان‌طور که گفتیم، در صورتی می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید که از یک رژیم غذایی اصولی و بستن گن بعد جراحی شکم پیروی نمایید.

قرص جی سی چه عوارضی دارد؟

تقریبا همه داروها و مکمل‌ها عوارض محدود و مخصوص به خود را دارند و این موضوع درباره قرص جی سی نیز صدق می‌کند. این که به این عوارض دچار شوید یا نه، تا حد زیادی بستگی به شرایط بدنی شما و میزان دوز مصرفیتان دارد.  این در حالی است که اگر تحت نظر پزشک باشید و به صورت اصولی این قرص را مصرف کنید، هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. در این قسمت، برخی از عوارض رایج و ساده قرص لاغری جی سی که شاید برخی از افراد به آن‌ها دچار شوند را نام می‌بریم.

  • سردرد
  • اسهال
  • ناراحتی در معده
  • خشکی دهان
  • سرگیجه

عوارضی که نام بردیم، کاملا ساده هستند و حتی اگر به آن‌ها دچار شوید، بعد از گذشت چند روز از بین خواهند رفت. این در حالی است که در صورت مصرف غیر اصولی این دارو، ممکن است به عوارض خیلی جدی‌تری نیز دچار شوید.

اگر هر یک از این عوارض در شما دیده شد، باید هرچه سریع‌تر مصرف قرص جی سی را متوقف کنید. البته احتمال ابتلا به این عوارض بسیار کم است. در این قسمت، عوارض جدی مصرف این قرص را آورده‌ایم:

  • نارسایی کبدی و آسیب به کبد
  • رقیق شدن بیش از اندازه خون و اختلال در انعقاد خون در موارد ضروری

چه کسانی نباید قرص لاغری جی سی را مصرف کنند؟

ممکن است برخی از افراد به خاطر داشتن شرایط خاص، نتوانند هر دارویی را مصرف کنند. از این رو، برای مصرف قرص جی سی نیز باید از قبل شرایط خود را بررسی کرده و مطمئن شوند که با مصرف این دارو مشکلی پیش نمی‌آید.

افرادی که در ادامه نام می‌بریم، نباید قرص جی سی را مصرف کنند و قبل از استفاده از آن لازم است حتماً با پزشک مشورت نمایند:

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی
  • مبتلایان به دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری روانی دو قطبی
دکمه بازگشت به بالا