سلامت و تندرستی

کودکان می‌توانند ناقلین کرونا به بزرگسالان باشند

داستان آفتاب:

دکتر. احسان مصطفوی ، اپیدمیولوژیک ، رئیس سرویس تحقیقات و تحقیقات بیماریهای عفونی در موسسه پاستور ایران و عضو کمیته ملی بیماریهای عفونی قوید 19 ، گفت: موارد بیشتر در نوزادان و کودکان به اشکال خفیف و بدون علامت.

کودکان می توانند چرخ های Corona را به بزرگسالان منتقل کنند

وی گفت: “احتمال بیشتری وجود دارد که به بیمارستان برود و از تاج درگذشت.” و بسیاری از کودکان این بیمارستان نیز شرایط جدی تری مانند بیماری ریه ، بیماری قلبی یا سکته مغزی دارند. معلول. وی گفت: “آنها سیستم ایمنی بدن هستند و نسبت به کودکان سطح بهتر بیماری را نشان می دهند.

عضو ایران پاستور ادامه داد: “زیرا تعداد افرادی که با یک بیمار در یک خانه زندگی می کنند شش برابر بیشتر از افرادی است که در همان خانواده زندگی می کنند.” ، این مسئله در رشد کودکان نقش دارد. ” این بیماری در خانواده های دیگر شایع تر است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت پیشگیری های بین فردی و روزانه برای افراد در هر سنی ، به ویژه کودکان بالای دو سال ، اظهار داشت: باید توجه کرد که کودکانی که به مردم دسترسی پیدا می کنند باید مورد توجه قرار گیرند. بزرگسالان یا مبتلایان به بیماری ترمینال می توانند یک بیماری جدی ایجاد کنند. آنها بیمار هستند ، ماسک می پوشند و سایر خاطرات پزشکی را دنبال می کنند.

در همین زمان ، مدیر موسسه تحقیقات و توصیه های بیماریهای نوظهور پاستور خطاب به خانواده گفت: اگر فرزندشان بیماری های مزمن یا حاد مانند نقص ایمنی ، آسم ، آسم یا عفونت داشته باشد مشخصات دیگر ، در مورد نوع ماسک (پارچه یا فیلتر) صحبت کنید. در مورد نحوه استفاده از پزشک مشاوره دریافت کنید.

چه عواملی باعث ایجاد نادر بیماری در کودکان می شود؟

اما دکتر مصطفوی در ادامه توضیح می دهد که چرا کودکان مبتلا به کرونا ویروس ندارند. سرماخوردگی Pingnagide ناشی از coronaviruses مضر است.

بیماری عفونی همچنین می گوید سرماخوردگی می تواند بدن را نسبت به قدرتمندتر Quaid-19 ایمن کند.

عضو کمیته اپیدمیولوژی Covid 19 گفت: این بدان معنا نیست که کودکان به هیچ وجه coronavirus ندارند ، اما شکل جدی بیماری قلبی عروق ویروس کرونا ندارند.

وی گفت: “تحقیقات نشان می دهد كه كودكان بطور متوسط ​​12 سرماخوردگی در سال و بزرگسالان سه بار در روز می گیرند.” آنها بیش از حد آماده مبارزه با ویروس هستند.

مصطفوی در عین حال گفت: البته نکته مهم دیگر این است که بسیاری از کودکان دارای ریه بهتری نسبت به بزرگسالان هستند ، جایی که پیری به دلیل یک سیستم ایمنی ضعیف است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا