ورزش

کمانداران برتر معرفی شدند

به گزارش شفاف، در پایان هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیراندازی با کمان و ریکرو مردان و نهمین و دهمین دوره اردوی مردان که در تیراندازی با کمان برگزار می شود، تیراندازی با کمان معرفی شد.

در هفته یازدهم پسربچه ها بازی می کنند. آکادمی استعدادیابی تبریز ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، سپاهان ۳ بر ۲ تیرانا را شکست داد، آکادمی راد ۵ بر صفر نساجی سبلان اردبیل را شکست داد، سهند تبریز ۳ بر ۲ هیئت استان مرکزی را شکست داد. و دانشگاه آزاد 4 بر صفر ناجا را شکست داد.

همچنین در هفته دوازدهم پسربچه ها بازی می کنند. آکادمی استعدادیابی تبریز 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه 4 بر 1 مقابل نساجی سبلان اردبیل، آکادمی راد 4 بر 1 سهند تبریز را شکست داد و سپاهان 4 بر 1 مقابل کارن آرچر پیروز شد. گلایه هیئت استان مرکزی 4 بر یک ناجا، دانشگاه آزاد 5 بر صفر تیرانا را شکست داد.

در رقابت های این هفته و در رشته مردان رضا شعبانی از آکادمی راد با 332 امتیاز، صادق اشرفی از دانشگاه آزاد با 324 امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با 322 امتیاز اول تا سوم شدند.

در هفته نهم دادگاه مردان; هیلان ۳ بر ۲ مرال را شکست داد، سپاهان ۴ بر ۱ مرال را شکست داد، نمایندگان منطقه قزوین ۳ بر ۲ نفت امیدیه، ناجا ۵ بر صفر نمایندگان منطقه کرمان و آکادمی راد ۵: صفر آلفا را شکست دادند.

در هفته دهم اردوی مردان تیم استان مرکزی با نتیجه ۳ بر ۲ مرال را شکست داد، هیلان ۵ بر صفر امیدیه بهدپروزی را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر استان قزوین را شکست داد، سهند تبریز ۳ بر ۲ آلفا را برد و آکادمی راد برنده یاا شد. نمایندگان کرمان 5: 0.

در مسابقات این هفته و در اردوی مردان؛ محمد صالح پالیزبان از آکادمی راد با 356 امتیاز، سید حسام الدین کوثر از آکادمی راد با 353 امتیاز و مجید قیدی از ناجا با 349 امتیاز بازیکنان این هفته هستند.

دکمه بازگشت به بالا