ورزش

کلکسیون هدر دادن فرصت گل توسط پرسپولیسی‌ها!

به گفته یک شرکت رسانه ای آنلاین؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، یک تیم فوتبال پدیده خراسان از ساعت 16:35 دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از پرسپولیس استقبال کرد که در نهایت به یک روش تبدیل شد.

برای پدیده در این رقابت ها امین قاسمی نژاد در دقیقه 45 + 1 گلزنی کرد در حالی که پرسپولیس ، میلا سرلک در دقیقه 69 گلزنی کردند.

در 15 دقیقه ابتدایی بازی ، بازی هنوز در میانه میدان بود اما هرچه زمان می گذشت ، سیاه پوستان پرسپولیس بر بازی مسلط می شوند و یک یا دو موقعیت برای نیمه وقت ایجاد می کنند.

در دقیقه 10 سعید آقایی ، مدافع چپ که بارها وارد بازی شد ، با ارسال توپ به سمت دروازه ، موقعیت خوبی برای شهریار مقانلو ایجاد کرد اما در اوت سر بازیکن این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 17 حرکت خوب شاگردان مهدی رحمتی یک موقعیت عالی برای غافلگیری ایجاد کرد اما ضربه لک توسط امین قاسمی نژاد مهار شد که با دو ضربه مهار شد.

در دقیقه 18 امید عالیشاه روی یک پنالتی قرار گرفت و توپ را از جلوی دروازه ارسال کرد اما ترابی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 33 کمال کامیابی نیا توپ را به محوطه جریمه پدیده رساند و از طریق بازیکن توپ را به عالیشاه واگذار کرد اما ضربه بازیکن به او راه یافت.

در دقیقه 45 + 1 ، علی نعمتی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد ، توپ را وارد دروازه کرد و از سمت راست به گل رسید ، امین قاسمی نژاد با یک ضربه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در ابتدای نیمه دوم بازی ، پرسپولیس بازی را تهاجمی تر در اهداف خود قرار داد ، اما ضد حمله پدیده نیز حساس بود.

در دقیقه 55 حرکت درخشان امین قاسمی نژاد توپ را به بایرامی وارد محوطه جریمه پرسپولیس کرد اما این گل با واکنش لک به بیرون رفت.

در دقیقه 66 پرسپولیس از سمت راست محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد و ترابی توپ را وارد دروازه کرد اما اوضاع از دست رفت.

در دقیقه 69 میلاد سرلک در یک رفت و برگشت توپ را در محوطه جریمه پدیده به زمین انداخت و با لگد زدن با پای راست دروازه را باز کرد.

در دقیقه 72 صادق صادقی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر توپ را به حریف رساند اما حامد لک اجازه گلزنی توپ را نداد ، سپس توپ به اوت رفت.

در دقیقه 66 پرسپولیس از پشت محوطه جریمه پدیده صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ترابی سعی کرد از فرصت استفاده کرده و در را باز کند اما ضربه این بازیکن به دلیل واکنش دروازه بان پدیده باز هم گل نشد.

در دقیقه 78 حرکت خوب دانشجویان گل محمدی از جمله ورود شهریار مقانلو به محوطه جریمه پدیده ، جایی که گارد حریف خالی بود ، مهدی عبدی که به توپ رسید ، نتوانست آن را باز کند. .

در دقیقه 80 امین قاسمی نژاد از روی حمله از پشت محوطه جریمه پرسپولیس گل را مهیا کرد اما ضربه او با فاصله کمی از کنار کرنر به بیرون رفت.

در دقیقه 8 مهدی ترابی وارد محوطه جریمه شد و توپ را به درون دروازه پدیده فرستاد و موقعیت خوبی را برای عالیشاه ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن به دروازه برخورد کرد.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا