ورزش

کلوپ پیرمردهای موفق! – سی وی نت

آمارها نشان می دهد که در بازی بیستم ، 72 بازیکن بالای 31 سال در تیم های مختلف عضویت داشتند که برخی از آنها این ستاره فوتبال بودند. می تواند اعضای تیم موفق را بررسی کند.

به گزارش سی وی نت ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “در فوتبال ، توانایی بازیکنان می تواند خیلی به سن آنها بستگی داشته باشد ، اما اینگونه نیست كه برای بازنشستگی تاریخ مشخصی تعیین شود و همه در فوتبال بخواهند هنگام ورود كفش های خود را بپوشند. تا زمانی که کشش داشته باشید ، می توانید توپ بازی کنید و از آن لذت ببرید. همانطور که زلاتان ابراهیموویچ امروز در 40 سالگی می درخشد ، دست خود را در دهان همه قرار داده است. ورزش ایران سالمندان زیادی دارد که در بالاترین سطح کار می کنند. تاکنون ، آمارها نشان می دهد که در قرن بیستم ، هفتاد و دو فوتبالیست بالای 31 سال در تیم های مختلف عضویت داشتند که برخی از آنها ستاره های این توپ بودند. Can می تواند اعضای یک باشگاه بزرگسالان موفق را بررسی کند.

جلال حسینی ، 39 ساله: هر تعریف و تمجید از فرمانده پرسپولیس تکرار می شود. بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ برتر در هشت رقابت همچنان ستون پرسپولیس است و اگر فشار بازی های بعدی او کاهش یابد ، اکنون به تیم کمک خواهد کرد. حسینی یک نمونه عالی برای همه سیاستمداران است. ستاره جوانان باید بدون محدودیت در تحصیل ، تا حد ممکن پیشرفت را پیوست و دنبال کند. به تازگی جلال به تیم جوانانش گفته که سریعتر بدوند. یک جمله نشان می دهد که توپ مهمترین چیز برای اوست و انتظار دارد همه به اندازه خودش سخت کوش و منظم باشند.

محمد نوری ، 38 ساله: کاپیتان پرسپولیس به بازی در لیگ برتر ادامه می دهد. وی در دو فصل گذشته یکی از مهمترین بازیکنان پارس جنوبی بوده و در 64 بازی برای تیم 15 گل دریافت کرده است. با سقوط پارس جنوبی به لیگ یک ، نوری به پیکان تهران پیوست. با این حال ، این زمان گاهی مضر است و گاهی از آن استفاده کنید.

لوسیانو پریرا ، 37 ساله: با جدایی بشار رسن از پرسپولیس ، در حال حاضر 14 بازیکن خارجی در لیگ برتر باقی مانده اند که بسیاری از آنها عالی عمل کردند. از منشا و ایاندا پاتوسی گرفته تا کولیبالی و ایوان مارکوویچ که هفته گذشته در آستانه جام جهانی برای پرسپولیس گلزنی کرد. با این حال ، هفته دهم هفته بیستم بیشتر برای لوسیانو پریرا یا شیمبا است. چون فولاد به گل مسا رفسنجان رسید ، او به تنهایی عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد. او با 82 گل در نزدیكی آدینیو بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر بود ، اما سرانجام شیمبا 83 امین گل خود را به ثمر رساند. این دومین گل فصل پریرا بود. در دیدار برابر استقلال او با پنالتی دروازه آبی پوشان را باز کرد.

رضا خالقی فر ، 37 ساله: نفت آبادان با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در دربی خوزستان به سطح بالای خود ادامه داد. آبادانی در این مسابقه 2-0 پیروز شد و اولین گل این تیم رضا خالقی فر بود. این بازیکن شش فصل پیش در زمستان به پرسپولیس پیوست و یک مبارز پرکار بوده است ، اما ثابت شده که این فصل یک مهره موثر برای یک تیم است. این سومین گل خالقی فر در 20 بازی بود که ثابت کرد بهتر از پرسپولیس است که در آن زمان جلو می رود!

محمد قاضی ، 36 ساله: فوتبالیست ایرانی مارکوپولو امسال مس رفسنجان را به عنوان پانزدهمین بازیکن تیم خود انتخاب کرده است ، اما در واقع او دو گل برای تیم تازه صعود شده به ثمر رسانده است. نساجی و سپاهان دو بازیکن مرتبط با مسابقات 20 بازی هستند. بنابراین غیر معمول نیست که امروزه نیز مشتری داشته باشد. این ورزشکار 15 تیم را شمارش کرد و ادعا کرد دو بار پیراهن برخی از بازی ها را پوشیده است. گل های دور 20 این مهاجم 10 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و از رکورد 9 گل محمد غلامی پیشی گرفت. به نظر می رسد ورزشکاران هیچ کنترلی ندارند.

امین قاسمی نژاد ، 34 ساله: بازیکنی که اخیراً در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فکر عبور از پرسپولیس بود ، هنوز هم یکی از ترسناک ترین بازیکنان لیگ فوتبال ایران است. این هفته ، این گل قاسمی نژاد بود که باعث شد سه بر صفر برنده شود تا خودروساز مقابل سایپا برود و تا حدودی مسدود شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا