حوادث

کشف 111 خودروی احتکار شده در شرق تهران

رئیس کل امنیت عمومی تهران از کشف 111 تیرانداز از چهار قطعه در پارکینگ شرق پایتخت خبر داد.

سردار علی ذوالقدر در گفتگو با سی وی نت ، وی با اشاره به رفتار مأموران پلیس در بازار خودرو و برخورد با مشتریان در هر مورد ، اظهار داشت: مدتی قبل ماموران لشکر چهارم پلیس از موضوع ایمنی مطلع شدند. و برای پارک کردن اتومبیل در سه پارکینگ در شرق تهران و جستجوی آنها آغاز شود. .

وی با بیان اینکه در حین تحقیقات مشخص شد که اظهارات دریافت شده صحیح است ، گفت: در این رابطه حمایت و مرجع قضایی انجام شده و مأموران به یک پارکینگ سه طبقه اعزام شده اند. سه عملیات جداگانه ، واقع در بزرگراه شهید سلیمانی و میدان اول تهرانپارس. ” در مجموع 76 وسیله نقلیه مجوز ندارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران همچنین درباره خودروهایی که پیدا شده است صحبت کرد: 20 دستگاه افتخار ، خودرو تیبا 10 ، خودرو پژو فارسی ، 12 دستگاه خودروی سمند ، یک دستگاه پژو 405 و شش دستگاه هایما از این قرعه کشی کشف شد پارکینگ ، که نقشه اصلی را نشان می دهد. هزینه این خودروها بالغ بر 100 میلیارد دلار است.

ذوالقدری افزود: در این پرونده دو نفر دستگیر شده و تحقیقات برای شناسایی سایر قربانیان احتمالی ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی به دیگر اقدامات انجام شده توسط یک افسر پلیس شخص ثالث که علیه خودروهای این شرکت رفت و آمد کرد ، اشاره کرد و گفت: “تحقیق کنید این گزارش پیگیری در مورد سواری است. چند وسیله نقلیه بدون مجوز پارکینگ یک وسیله نقلیه تجاری در جاده. ” ملکیان اطمینان یافتند که پس از دریافت حقایق گزارش ، مقامات قضایی و قضایی جمع شده و برای مقامات اینجا فرستاده شده اند.

وی افزود: در بازدید از پارکینگ ، 35 گونه از وسایل نقلیه ایرانی و سایر خودروها کشف و ضبط شد که همه آنها بدون پلاک بودند. این خودروها شامل یک دستگاه مسافربری پژو 206 ، هفت دستگاه مسافر تیبا ، پنج دستگاه خودرو Saina ، چهار دستگاه پژو 405 ، سه دستگاه خودروی سواری هیوندای ، سه مسافر ایرانی ، مسافر پراید و پنج اتومبیل ، دو خودرو جک F5.

زاغداری با بیان اینکه این وسایل نقلیه و وسایل نقلیه فوق الذکر کشف و ضبط و مورد بررسی قرار گرفته است ، بیان کرد: ارزش این خودروها حدود 10 میلیارد است.

براساس آن ، یک نفر دستگیر شده است و در این مورد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگران ادامه دارد.

وی گفت: سه وكیل كه برای این عملیات دستگیر شده اند به دادگاه گزارش شده اند. وی گفت: “در انبار اعلام شده است که خودرویی بدون پلاک در پارکینگ با عاملان برخورد خواهد شد.” بنابراین ما را به مسئولان و صاحبان احتمالی پارکینگ هشدار دهید. پارکینگ و انبارها این هستند که خودرویی را بدون مجوز معتبر مصادره نكنند و پلیس را از این موارد مطلع كنند.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا