حوادث

کشف ۷۱۴ قبضه سلاح غیر مجاز توسط کلانتری‌ها و محیط‌بانان

رئیس پلیس مبارزه با دزدی دریایی ناجا با تأکید بر لزوم مبارزه با زمین خواری برای محافظت از پایتخت و شهر مشهور ، گفت: “با از بین بردن حمله به 341 هکتار از اراضی دولتی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، بیش از 4000 میلیارد ریال از مسلمانان صرفه جویی شد. . مالیات. ”

بر اساس سی وی نت ، سردار مهدی معصوم بیگی وی گفت: “هر ساله ، با نزدیک شدن به پایان فصل تعطیلات ، ذینفعان از اسرار جوامع با برنامه های زمینی برای اولویت بندی تبدیل زمین استفاده می کنند. برای مقابله با این رویداد ، هم از اموال مسلمانان محافظت می شود ، هم اقدامات ویژه ای در پلیس پیشگیری ناجا در نوروز انجام می شود کمپ. “بود.

رئیس پلیس مبارزه با ناجا افزود: در مدت زمان 15 دقیقه از اجرای طرح نوروزی ، یگان های ملی حفاظت از زمین و مسکن ، سازمان جنگل ها و مراتع و سازمان امور اراضی کلیه شرکت ها و کارکنان را برای تغییر کاربری بسیج کرده اند. از زمین های کشاورزی ، جنگل ها و خاک های مختلف و مسدود کردن زمین های کشور به گونه ای که بر مقاومت مردمی که 646 هکتار در مساحت 341 هکتار را تصرف کردند ، غلبه کنند.

وی ارزش اراضی آزادشده را طبق نظر كارشناسان 4696 ریال اعلام كرد و ادامه داد: در این پرونده 330 پرونده ثبت و 129 متخلف دستگیر و 85 پرونده اعدام شد.

معصوم بیگی با تشخیص حمایت قاطع مردم و پلیس برای محافظت از شهر و شهر معروف گفت: همه ما وظیفه داریم از مواهبی که خداوند به همه نسل ها داده محافظت کنیم.

رئیس ضد پلیس ناجا در حال تسلیت خانواده های اولین قربانیان فاجعه زیست محیطی 1400 است که عصر دوشنبه (6 آوریل) به دلیل ایمان کشته شدند در حالی که در اطراف شهر زندانی بودند. واقع در منطقه حفاظت شده ، با شکار “طومارهای ویژه” ممنوع در زنجان و اختلافات در میان دیگران ، “حفاظت از محیط زیست یکی از نجیب ترین و نجیب ترین پروژه ها است ، زیرا با اعتماد و به خطر انداختن جان انسان برای محافظت از منابع طبیعی سرزمین و محیط زیست ، محیط بهتری برای حیوانات و میراث پایدار ایجاد می کند. “آنها به ارمغان می آورند.

وی افزود: در عملیات نوروزی 714 قبضه سلاح ضد آرپی جی با تلاش مجاهدین محیط بانان ، پلیس و بازرسان کشف و ضبط شد.

معصوم بیگی با تأکید بر داشتن ، نگهداری و استفاده از سلاح گرم غیر مجاز که امنیت افراد را در مواردی مانند جرم و خط قرمز پلیس به خطر می اندازد ، گفت: پلیس جلوگیری از آزار و اذیت علیه صاحبان این قبیل سلاح ها یک تصمیم است. با قانون رفتار کن

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا