حوادث

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با اعلام اینکه اقدامات قاطعانه ای که باید علیه قاچاقچیان انجام شود همچنان مورد بحث پلیس است ، از تحقیقات درباره ریال 5 نیروی پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

بر اساس سی وی نت ، سردار مهدی معصوم بیگی وی با اشاره به تحقیق درباره پولشویی اظهار داشت: همکاران من در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای تقویت چارچوب نظارتی برای جلوگیری و مبارزه با هجوم پولشویی از حریم هوایی کشور ، بدن ، 22 هزار و 900 مجوز ندارند. پول از چک گردشگری خروجی در دهلی.

وی با بیان اینکه مبلغ واریز شده مبلغ 5 میلیارد روپیه است ، افزود: همه دلارها توقیف و به همراه متهم برای محاکمه به مقام قضایی تحویل داده شدند ، زیرا هیچ معامله واقعی مسافر هند وجود ندارد.

معصوم بیگی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرودگاه را یکی از پلیس های موفق در کشف کالاهای پنهان و قیمت توصیف کرد و گفت: با وجود کاهش تعداد مسافران و مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا ، افسران پلیس فرودگاه متوجه 66 درصد افزایش در 9 ماهه امسال. دارایی های 42٪ افزایش در تحقیقات مالی رمزگذاری شده ثبت شده است.

وی افزود: “در این مدت 987 نفر در ارتباط با واردات کالا ، 120 نفر در ارتباط با قاچاق کالا و 11 نفر در ارتباط با صادرات طلا از کلانتری دستگیر شدند. ناجا از جرم جلوگیری می کند. ”

به گفته وب سایت پلیس معصوم بیگی ، با قدردانی از تلاش های مأموران پلیس در فرودگاه در بعد از ظهر و به طور منظم برای اطمینان از امنیت و ایمنی در فرودگاه ، وی گفت: N ‘در میان تولید سریع ، مبارزه با جرم مخفی یکی از اولویت های پلیس است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا