حوادث

کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ملایر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: مأموران بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی به منظور بررسی موضوع به این روستا اعزام شدند و در بازرسی از محل مورد نظر، ۲۴ هزار لیتر نفت مازوت قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون را از یک دستگاه تانکر کشف کردند که با تشکیل پرونده، متهم به مرجع قانونی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه برخورد با هرگونه قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از اولویت های انتظامی ملایر در سال جاری است، از دستگیری دو متهم و کشف چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پلیس امنیت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر و برخورد با مخلان نظم و امنیت مرحله دیگری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یکی از روستاهای ملایر با بهره گیری از توان  پلیس های تخصصی، عوامل ستادی و یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.

این مقام مسئول افزود: در اجرای این مأموریت، مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۱۵ فشنگ مربوطه و وسایل استعمال مواد مخدر را کشف کردند و در این طرح دو متهم دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از حمایت دستگاه قضائی در اجرای موفق طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، بیان کرد: اجرای مستمر و موثر طرح های ارتقای امنیت اجتماعی که از مطالبات مهم شهروندان است، به طور جدی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

وی در ادامه از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت، دستگیری یک نفر سارق آهن آلات و یک نفر سارق سیم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان اجرا شد، اظهار کرد: مأموران در اجرای این طرح سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح مأموران یک نفر سارق آهن آلات و یک نفر سارق سیم برق هوایی را به همراه مقادیری آهن آلات و سیم برق سرقتی دستگیر کردند همچنین در این طرح یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز نیز دستگیر و به همراه دیگر متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا