فرهنگ و هنر

کدام پلتفرم ها انحصار شبکه سه برای پخش جام‌جهانی را پذیرفتند؟

ساترا چند روز مانده به شروع جام جهانی قطر قوانین نحوه پخش بازی ها از طریق پلتفرم های دارای مجوز را اعلام کرد. داستان به بستری نیاز دارد که تنها از سه دقیقه در بازی سیما استفاده کند. این شرایط که برخی از آن به قوانین سختگیرانه سازمان برای تنظیم صدا و تصاویر فراگیر برای تبلیغات و انتقاد تعبیر می‌کردند، بعداً به همین شکل اجرا شد و همه اینها، 30 رسانه صدای فراگیر است. اجازه پخش مسابقات جام جهانی را دارد. سرزنده، مجبور به دنبال کردن.

به گزارش سی وی نت، حدود 300 پخش کننده صوتی و تصویری دارای مجوز از ساترا هستند که در زمینه های آموزشی، سرگرمی، اطلاع رسانی، خدمات و موسیقی فعالیت می کنند. از این تعداد آگهی، فقط برخی از تبلیغات منطبق با تبلیغات جام جهانی و محتوای آنها (مانند ارائه، پیام و کاربر) مجاز به پخش این مسابقه هستند و در این میان 30 آگهی به تنهایی آماده استفاده هستند. فریم سوم (آیفریم) در کانال ورزشی برای پذیرش پوشش زنده جام جهانی.

این پخش های صوتی و تصویری کامل می باشد ضمن اینکه دریافت فیلم زنده رایگان مسابقات جام جهانی از ساترا به عنوان زیرمجموعه شرکت پخش حق پخش و گزارش این مسابقات را پذیرفته و در اختیار رسانه ملی قرار داده است.

در زیر نام 30 پلتفرم پذیرنده پخش سه شبکه و بازی ها و جام جهانی را مشاهده می کنید. این اسامی با جستجوی خبرنگار سی وی نت از ساترا در اختیار رسانه ها قرار گرفت و در جدولی با دو ستون 15 تایی نمایش داده شد.

نام رسانه ای که جام جهانی را پخش می کند نام رسانه ای که جام جهانی را پخش می کند
از روبیک بررسی 24
سیما واتیوی برای تکرار
مد و برندها هروتا
فیلم گم شده است تلویزیون هما
خراب کردن فیلم رکس
دستگاه تلویزیون تلویزیون مشهد
پهپاد پیش نمایش فیلم
فیلم با کیفیت بالا پیرمرد سینما
تئاتر ورزش پلاس
زمان بحث فیلم
تبلیغات قدرتمند است تماشا کردن
فیلم سینما هابینا
آخرین خبرها صفحه تلویزیون
آنتن پلی جدید
تلفن همراه تلویزیون ورزشی

روبیکا در این 30 پخش، ویژه برنامه جام جهانی را ساخت که در سومین قسمت امروز چهارشنبه 11 آذرماه از این بستر پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا