حوادث

کتک‌های زن عمو جان کودک شش ساله را گرفت

سی وی نت / البرز رئیس پلیس اشتهارد گفت: “با تلاش پلیس آگاهی ، راز قتل یک پسر بچه شش ساله در نتیجه آلودگی و ضرب و شتم برادرزاده اش باعث مرگ وی شد که علت آن برای مجرم مشخص شد. “زندان”

سرهنگ کامران ملکی با بیان این مطلب گفت: به دنبال اعلام سیاست های خدمات فوریت های پلیسی 110 و یک پسر بچه شش ساله مظنون به مرگ در یکی از بیمارستان های اشتهارد ، بیانیه بلافاصله اضافه شد. و افسران پلیس

به گزارش سی وی نت ، وی افزود: “بررسی های اولیه نشان می دهد پدر و مادر متوفی از کودکی که در خانه عمویش زندگی می کند جدا شده و طبق گفته های پسر عموی شش ساله کودک؛ از پله ها هنگام بازی و هنگام انتقال به بیمارستان درگذشت.

این افسر پلیس تصریح کرد: پس از دریافت نظرات پزشک معالج ، محققان دریافتند که متوفی به دلیل شدت سکته درگذشته است و جراحت نمی تواند ناشی از سقوط از پله ها ، و همچنین به دلیل اختلاف خواهر و برادر ، و همچنین سازمان صلاحیت. وی دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ملکی گفت: در تحقیقات ویژه و تکمیلی از سوی بازپرس ، متهم مجبور به اعتراف شد و گفت که از ابتدا با حضور برادرزاده های خود در خانه های آنها مخالفت کرده و با همسرش مشاجره کرده است. او را در این مورد ، بنابراین او روز حادثه را غرق کرد. او به زمین افتاد و با تظاهر به غرق شدن به پسر بچه ای شش ساله برخورد کرد.

وی افزود: “این پسر در اثر سكته شدید مغز غش كرد و هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.”

پلیس اشتهارد گفت که متهم پس از آزادی با قرار وثیقه به زندان فرستاده شد. چنین افرادی به دلیل برخی اختلافات خانوادگی و نفرت و کینه ، قادر به کنترل خشم یا ارتکاب جرم نیستند ، یعنی وقتی اعمال خشم می توانند از چنین فجایعی جلوگیری کنند ، اعمال و اعمال خود را کنترل می کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا