جامعه و خانواده

کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در استان تهران/اجرای طرح ترافیک منوط به تصمیم ستاد کرونا است

استاندار تهران از کاهش تعداد کشته شدگان ناشی از کوویدیا خبر داد و افزود: ما روزانه 3 کشته به علت کوویدیا در منطقه تهران داریم.

براساس سی وی نت ، انوشیروان محسنی بندپی در سمت بازدید از منطقه تولید ، در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح راه در تهران اظهار داشت: “با تصمیم شهردار برای محاسبه كرونا ، در این زمینه اقدامی انجام می شود.”

وی اعلام کرد: نقشه راه از 19 اردیبهشت در تهران در حال اجرا است که تا ماه مبارک رمضان به تعویق می افتد ، اما در این صورت ، ستاد ملی اتصال کرونا همچنان باقی خواهد ماند. تصمیم گیری کنید

استاندار تهران به وسایل حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توصیه سازمان بهداشت جهانی این است که مردم باید روی موضوعات اجتماعی تمرکز کنند و نظام سلامت را در اولویت قرار دهند. مهم. “

محسنی بندپی اظهار داشت: در تهران موارد پزشکی کشف شد و هر روز 10 نفر به علت بیماری قلبی در این منطقه جان خود را از دست می دادند.

استاندار تهران گفت: میانگین تعداد بیماران بهبود یافته از 19 بیمار قوید در کشور 80 درصد است که در مقایسه با 88 درصد در استان تهران است.

محسنی بندپی یادآور شد: ما از 27 هزار ماسک روزانه 370 هزار ماسک و 450 هزار ماسک در منطقه تهران بودیم.

وی افزود: تولید داروی مایع روزانه 27000 لیتر است.

استاندار تهران به حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: ما به سمت حمایت از تولید ملی حرکت خواهیم کرد و درجه ای که دو شرط آن وجود دارد که می تواند بازار تولید داخلی را افزایش دهد.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا