سلامت و تندرستی

کاهش رعایت پروتکل‌ها و خطر چهارمین پیک کرونا / هشدار افزایش دوباره فوتی‌ها

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد کرونا گفت: “اینطور نیست که بگوییم این ویروس جهش یافته فقط جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد اما دیگران را آلوده نمی کند.” . وقتی اکثر بیماران در بیمارستان مرخص می شوند ، حدود دو هفته طول می کشد تا این افزایش به بیمارستان گسترش یابد.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر حمید عمادی وی در مورد وضعیت ویروس کرونا ویروس جهش یافته انگلیس در کشور گفت: جهش ویروس کرونا ویروس Covid-19 و ظرفیت انتقال آن را افزایش داده است. البته این ویروس جهش یافته فقط گونه های مختلفی را تحت تأثیر قرار نمی دهد بلکه می تواند همه نسل ها را تحت تأثیر قرار دهد.

کرون انگلیس فقط مخصوص جوانان نیست

وی تأكید كرد ، “در واقع ، اگر گفته شود كه به عنوان مثال ، ویروس ووهان 2٪ از افراد زیر 18 سال را تحت تأثیر قرار می دهد ، این میزان افزایش در این ویروس جهش یافته بسیاری از افراد زیر 18 سال را تحت تأثیر قرار می دهد.” اما این بدان معنا نیست که این ویروس جهش یافته فقط جوانان را تحت تأثیر قرار داده و دیگران را آلوده نمی کند. در نتیجه ، تعداد بیماران زیر 18 سال به زبان انگلیسی افزایش یافته است.

نشانه های Crona انگلیسی

وی افزود: “در عین حال ، ویروس جهش یافته انگلیس علائم خاصی ندارد ، اما علائم آن مانند قبل است ، اما شدت بیماری ، نحوه انتقال و انتقال آن و همچنین میزان مرگ و میر بیش از ویروس ووهان. “علائم.

شاید چهارمین مشکل تاج

عمادی ، در مورد افزایش بیماری با کاهش پایبندی به سیاست بهداشت عمومی ، گفت: “اگر این شرایط ادامه یابد ، یعنی روش کاهش که شما به طور معمول در سیاست های بهداشتی می بینید” ما اکنون با این مشکل روبرو خواهیم شد. Covid-19 یک بازی نیست. تاکنون ، کرونا سال گذشته سه بار به ما نشان داده است که هر بار که یک برنامه بهداشتی را دنبال می کنیم ، چوب را خوردیم. اکنون باید مراقب باشیم که با بسته نگه داشتن چشم ، استفاده از ماسک و هر آنچه که می دانیم اجازه ندهیم بیماری گسترش یابد و خدای ناکرده موجب دردسر شود. این مسئله توجه به این موارد است.

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد کرونا گفت که با ادامه افزایش شیوع بیماری و شرایطی که در برخی مناطق مانند خوزستان مشاهده می کنیم ، جای تأسف است که اوج چهار بیماری است. با توجه به مرگ و میر بالای این ویروس ، میزان مرگ و میر ما از بالاترین میزان قبلی بالاتر است.

دو هفته وقت اضافه

وی گفت: “وضعیتی که من در تهران می بینم این است که تعداد بیماران ما در حال افزایش است.” البته تعداد بیماران در بیمارستان ها تغییر زیادی نکرده است ، اما به نظر می رسد تعداد بیماران در تهران در حال افزایش است. “به طور فزاینده. لازم به ذکر است که وقتی بیشتر افراد در بیمارستان هستند ، گسترش این تعداد به بیمارستان حدود دو هفته طول می کشد که البته امیدوارم این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا