جامعه و خانواده

کاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های جدی دولت/ محوریت کار کاهش آسیب ها با استانداری هاست

معاون شهردار کشور و رئیس کمیته روابط عمومی، اعتماد عمومی را مهم‌ترین مسئله کشور دانست و گفت: در این صورت مسئولان اجتماعی و فرهنگی مسئولان نباید اجازه انسجام اجتماعی را بدهند. کشور ضعیف باشد

به گزارش سی وی نت، دکتر تقی رستموندی در ویدئو کنفرانس با سران و مدیران اجتماعی دولت‌های سراسر کشور، با بیان اینکه رصد دقیق مسائل اجتماعی در منطقه، به اوضاع اقتصادی و سیاسی، سیاست کشور را مهم و ضروری می‌داند، گفت: : دست اندرکاران اجتماعی و فرهنگی همه مقامات ملی و بین المللی باید با نگاهی جامع و دقیق به جزییات وضعیت، آنچه در حوزه روابط عمومی مهم است را دریابند و نسبت به رفع فوری آن اقدام کنند.

معاون شهردار گفت: در تلاش هستیم تا یک جلسه آنلاین هفتگی با مددکاران اجتماعی و مدیران جامعه در سراسر کشور داشته باشیم. وی گفت: برای ترویج گفتمان عمومی در منطقه نیازمند گفتمان، گفت وگو و همکاری نزدیک هستیم.

وی در این خصوص گفت: این جلسات به صورت چالش برانگیز ادامه خواهد داشت و تلاش داریم تا از تمامی ایده ها و نظرات تخصصی مددکاران اجتماعی محلی و منطقه ای بهره مند شویم.

سرپرست تیم روابط عمومی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود در این نشست گفت: یکی از اهداف دیگر نشست هفتگی شنیدن صدای دوستان متخصص در نقاط مختلف کشور است. برای کمک به کشور. حل و فصل مشکلات اجتماعی کشور است.

رستم وندی گفت: یکی از جدی ترین دغدغه های دولت کاهش آسیب های اجتماعی است و در این مورد تمرکز بر همکاری با دولت های سراسر کشور است.

وی افزود: تاثیرات شبکه های اجتماعی مانند مصرف مواد مخدر و طلاق از معضلات عمده اجتماعی کشور است که در این راستا باید در کنار دیدگاه ها و نظرات کارشناسان، مدیریت موفق این معضلات به ویژه توسط متخصصان را مورد توجه جدی قرار دهیم. وضعیت فعلی جامعه.»

معاون امور روستایی یادآور شد: البته در این جلسات بیشتر از کلیات و جزییات شاهد مسائل اجتماعی خواهیم بود و سعی در اجرای راهکارها و راهکارهای جدید در حوزه تولید تقویت شورای شهر خواهیم داشت.

رستم وندی با انعکاس تحلیلی از اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور، وضعیت معیشتی و نظام ظالمانه اپوزیسیون و تلاش دشمنان کشور برای افزایش تهدید تاکید کرد: در شرایط موجود باید با بالاترین هوش عمل کرد. و نظارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رستم وندی با بیان اینکه امروز مهم ترین کار کشور تقویت وحدت و اعتماد عمومی است، گفت: وزارت کشور به عنوان یک نهاد مسلط و فرابخشی نقش اصلی را بر عهده دارد. در این مورد دور و بر؛ وی افزود: انتظار از متولیان اجتماعی و فرهنگی این است که به مسائل اجتماعی نگاه کنند و با «توقع و ارزیابی خوب» کار را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا