ورزش

کامران قاسمپور قهرمان جام تورلیخانوف شد/ سومی ایران با ۳ طلا و یک نقره

پس از کسب مدال طلای کامران قاسم پور در جام تورلیخانوف قزاقستان، چهار یاغی ایرانی با سه طلا و یک نقره سوم شدند و در همان مسابقه سوم شدند.

به گزارش سی وی نت، در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد بولات تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان به عنوان یکی از حریفان موثر در رده بندی اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2022، کامران قاسم پور کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم از عادل دالومبایف دارنده مدال طلای ایران و جهان از قزاقستان روی تشک رفت و در نهایت در دقیقه 4 با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و سومین و آخرین مدال طلای ایران را از این حیث به دست آورد. رقابت.

قاسم پور پیش از این ویکی هند را 10 بر صفر شکست داده بود. وی در دور دوم اسلام بک الیاسوف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. قاسم پور در نیمه پایانی با نتیجه 11 بر صفر از سد بیاگنیف قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

حسن یزدانی دیگر کشتی گیر آزاد ایران در روز پایانی مسابقات است که دقایقی پیش برای شکست حریفان خود طلا گرفت.

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین زارع نیز مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

بدین ترتیب تیم کشتی ایران که با 4 کشتی گیر راهی این رقابت ها شده بود با 3 طلا توسط حسن یزدانی در سال 86، کامران قاسم پور در 92 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم و مدال نقره امیرحسین فیروزپور به مدال نقره رسید.

در پایان مسابقات قزاقستان در 157 قهرمان شد، هند با 101 دوم شد و ایران با 95 و البته چهار استقلالی در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا