ورزش

کامرانی فر: هیات رئیسه درباره اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد/ بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید با وجود نظر کمیته فنی برکناری دراگان اسکوچیچ، تصمیم نهایی برای ماندن یا کناره گیری این مدیر بر عهده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

به گزارش سی وی نت، حسن کامرانی فر پس از تکمیل مراحل ثبت نام برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بیش از 10 نفر در هیات رئیسه ثبت نام کردند. بیش از ده مدیر باشگاه در بخش مدیر عامل ثبت نام شده اند. بلافاصله در خدمت روسای اولین کمیته انتخابات بودیم. کلیه پرونده ها در این کمیته قرار می گیرد و صلاحیت اعضای ثبت نام شده بررسی می شود. عزیزان 21 روز فرصت دارند تا کارهای لازم را انجام دهند و تا 21 روز پشتیبانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: روند انتخابات توسط کمیته بدوی اداره می شود. عاشقان همه چیز را اعلام کرده اند که ما تصمیمات این کمیته را اجرا می کنیم. اعضای کمیته اول در حال حاضر جلسه دارند. اکثر افراد زودتر ثبت نام می کنند. شاید برخی از مدارک آنها ناقص باشد و کمیته از کسانی که مدارک آنها ناکافی است می خواهد پرونده آنها را پر کنند.

دبیرکل این حزب با اشاره به حضور مددی مدیرعامل سابق استقلال برای حضور در انتخابات گفت: آقای مددی ساعتی بعد از پایان دوره قانون به دولت آمدند و ما با احترام تماس می گیریم. آن را کنترل کند. شرکت، اما ثبت نام نکرد. ما به آنها احترام می گذاریم و عذرخواهی می کنیم، آنها در لیست نیستند.

وی درباره حذف دراگان اسکوچیچ از کمیته فنی گفت: این یک روند است. هر چند ای کاش کمیته فنی گزارش خود را از فوتبال می داد. در مورد سرمربی یک کشور تنها سمتی که دارم این است که تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را می طلبد و هیات رئیسه تنها مرجعی است که می تواند تصمیم بگیرد و اظهار نظر کند. نظر کمیته فنی به رؤسا ارائه و نظر نهایی پس از این سخنرانی اعلام خواهد شد.

کامرانیفر در پاسخ به اینکه ممکن است دولت در جام جهانی از اسکوچیچ حمایت کند، گفت: اعضای محترم از جمله کسانی هستند که نظر دارند و نظر خود را اعلام می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روسای جمهور در اسکوچیچ جلسه خواهند داشت، گفت: فدراسیون فوتبال و روسای جمهور نیز در حال گوش دادن به صحبت های اسکوچیچ هستند که این دیدار به زودی برگزار می شود.

دبیر کل تیم درباره انتشار پیامی در صفحه تیم ملی فوتبال درباره سرپرست تیم ملی گفت: فکر می کنم تیم درباره سرپرست تیم ملی فوتبال صحبت کرد و گزارش تاسف باری از کار خود در کشور. در آینده. بازیکنان باید اجازه دهند تیم فوتبال در چنین موردی تصمیم بگیرد. عملکرد بازیکنان خوب نیست. بازیکنان باید کنار هم باشند. هر کسی که در سطح یک توپ انتخاب شود یا قرار است انتخاب شود، باید توسط بازیکنان تایید شود. جام جهانی 2006 برای ما تجربه خوبی نبود و نسبت به سطحی که به حریف داده می شد همدلی نداشتیم. رمز موفقیت شفقت است و امیدوارم این مشکل به زودی حل شود.

وی در خصوص حذف مجدی از انتخابات و بازگشت وی به عرصه انتخابات گفت: چند روزی درگیر روند انتخابات و اداره تبلیغات انتخاباتی بودم. سرم شلوغه که جواب بدم تیم فوتبال نظر خود را اعلام کرده که من نظر خاصی در این مورد ندارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا