جامعه و خانواده

کاشت نهال به یاد شهدای آتش‌نشان در سرخه‌حصار 

همزمان با روز یادواره شهدا و طی مراسمی با حضور رئیس سازمان آتش نشانی تهران به یاد و خاطره جانسوز آتش نشانان 60 اصله نهال در حیاط جنگل سرخه حصار غرس شد.

به گزارش سی وی نت، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه 13 در خصوص ادامه برگزاری جشنواره شهید باکری در این منطقه گفت: 60 اصله نهال در یادمان جان باختگان پارک جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

وی تصریح کرد: هر کدام از این نهال ها به نام یکی از آتش نشانان فوت شده نامگذاری شده است و هدف از این اقدام تجلیل و یادی از جانفشانی های آتش نشانان است.

علی احمدی با بیان اینکه درختکاری در ایران پشتوانه ملی و تاریخی دارد و ریشه در اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار(ع) دارد، افزود: برای کمک به حفظ و توسعه فضای زندگی در یادمان شهدا کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اهدای یادبودی به 5 خانواده که تعداد زیادی از آتش نشانان در آن زندگی می کنند، از ایثار آتش و لزوم پاسداشت یاد و خاطره آتش نشان برای ایمان بیان کرد. . منطقه، بازدید از محل برگزاری شامل محیط، دفع، پردازش و فضای زندگی، یادواره اموات، سریال 137 و … بخشی از هفتمین روز جشنواره شهید باکری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا