ورزش

کارگاه آشنایی با فنون و مهارت‌های استقرار و بقا در طبیعت

مستقر در سی وی نت ، محمد سعید موسایی باغستانی با اشاره به بسیاری از فعالیت های باشگاه بین المللی طبیعت دوستان اتریش در زمینه های محیط زیست ، دویدن ، نجات کوهستان و پناهگاه گفت: این باشگاه باشگاهی بزرگترین باشگاه کوهستانی جهان است و بیش از 300000 فعال هستند ، به عنوان یکی از اعضای فدراسیون کوهنوردی اروپا ، مدیران کوه ، بسیاری از معلمان و بنیانگذاران این منطقه فعال را در این مدرسه آموزش داده اند.

وی ادامه داد: این برنامه به منظور آشنایی شرکت کنندگان با روشهای کلیدی پیمایش ، ترفندهای یافتن غذا و آب و طبیعت ، بقا و طبیعت با دستگاههای کوچک ، تجهیزات بقا ، ساختمان و روش اطفا حریق و غیره طراحی شده است. توسط حسین رسایی ، یکی از برجسته ترین مربیان ایران.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم ، جایی که از حمایت حمیدرضا مومنی ، رئیس و رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و سازماندهی توسط محمود هاشمی ، رئیس DPL و باشگاه دوستان طبیعت کشف در ایران برای برگزاری این امر ، سپاسگزار است. program، Said: این مجموعه برای حمایت و پشتیبانی منطقه آزاد قشم در اوایل DPL است و امیدواریم قبل از این پشتیبانی بتوانیم اولین سازمان دهنده کشور باشیم.

باید در کنفرانسی درباره روند و ظرفیت نگهداری و بقا و طبیعت که توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم ، در تاریخ 20 فوریه و 31 مارس 2010 برگزار شده ، اعلام شود. به طبیعت دوست اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09175500090 واتساپ پیام دهند و نحوه ثبت نام را به آنها بگویند.

کارگاهی در مورد نحوه شناسایی مکانیسم و ​​هنر استقرار و بقا در طبیعت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا