ورزش

ژاپن (1) 1-1 (3) کرواسی؛ شگفتی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ یکی دیگر از دیدارهای شانزدهمین دوره جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه الجنوب بین ژاپن که در مرحله گروهی شگفتی ساز شد و کرواسی که به دور اول صعود کرد، است.

هر دو تیم بازی را به وضوح شروع کردند و می خواستند جلوتر از حریفان خود فرار کنند. بازی شجاعانه سامورایی ها در کوارتر اول ستودنی است. در دقایق پایانی فشار ژاپن بیشتر شد تا اینکه پس از ارسال کرنر، توپ به یکباره جلوی پای دایزن مائده افتاد و او در دقیقه 43 با قرار گرفتن در محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. گلی که منجر به پایان نیمه اول به سود ژاپن شد.

در نیمه دوم، کرواسی برای یک حرکت سریع دست از مبارزه کشید. ارسال دژان لوورن در دقیقه 55 روی ضربه سر ایوان پریشیچ و وارد محوطه دروازه ژاپن شد. پس از این گل، شانس دو تیم برای زدن یک گل دیگر کاهش یافت و بازی را با دقت دنبال کردند. در نهایت 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این اولین بازی بود که به وقت اضافه می رفت.

الگوی بازی های دیرهنگام در نیمه دوم در نیمه اول ادامه داشت و هیچ یک از دو تیم نتوانستند به آب بزنند. در نیمه دوم وقت با اینکه کرواسی در زمین بود اما در 120 دقیقه کار را تمام نکرد.

در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و کرواسی با برتری 3-1 در این ضربات راهی مرحله بعد شد. برای کرواسی، ولاسیچ، بروزوویچ و پاسالیچ فوتبال خود را بازی کردند. لیوایا یک گل زد. برای ژاپن، آسانو پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و مینامینو، میتوما و یوشیدا توپ های خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا