ورزش

ژاپن اولین حریف ایرانی ها در المپیک توکیو شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو با حمایت کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، برای اولین بار ، مسابقات تیمی تکواندو و قضاوت در المپیک توکیو برگزار می شود.

تیم های ایران و چین با شرکت در مسابقات جام جهانی و مسابقات رزمی و همچنین اعلامیه فدراسیون جهانی و همچنین تیم های ساحل عاج ، روسیه و ژاپن موفق به صعود به این مسابقات شدند.

جلسه سرپرستان در مورد نزدیک شدن به مسابقات تیم تکواندو در مسابقات توکیو امروز (پنجشنبه ، 8 ژوئیه) با حضور “توماس باخ” رئیس کمیته مرکزی بین المللی المپیک ، دکتررئیس فدراسیون جهانی تکواندو ، “محمد شعبان” مسئول برگزاری مسابقات ، از اینترنت استفاده کرد.

وابسته به رقابت بین چین ، ساحل عاج و روسیه پیشتاز است .وگوپوشان چین و ساحل عاج با برنده این مسابقات به مصاف روسیه می روند.

ایران و ژاپن نیز در جایگاه دوم قرار دارند که با یکدیگر دیدار می کنند و برنده به فینال می رسد.

سرپرست تیم ، سید نعمت خلیفه و آرش فرهادیان ، رئیس سازمان تیم های ملی ، به عنوان نمایندگان ایران به جلسه آمدند.

مسابقات از 2 تا 5 آگوست در سالن برگزار می شود “ماکوهاری چیزهااین مسابقات در یک مسابقات گروهی برگزار می شود که هر روز قبل از مسابقات مدال برنز در هر بخش برگزار می شود.

تیم تکواندوی ایران شامل امیر محمد بخشی ، عرفان ناظمی ، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این مراسم حضور خواهند داشت. اینها توسط سید نعمت خلیفه به عنوان رئیس اجرایی هدایت می شوند.

مانند مسابقات قبلی که به این روش برگزار می شد ؛ هر تیم باید حداقل 4 ضربه و حداکثر 5 دونده تکواندو در ترکیب خود داشته باشد ، یک بازیکن در 2 نفر به عنوان ایمنی اعلام می شود مخاطب یک مرد و دو زن تکواندو نیز درگیر هستند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا