اقتصادیکسب و کار ایرانی

چه فویلی برای اجاق گاز مناسب است؟

فویل آلومینیوم یکی از لوازم ضروری آشپزخانه می‌باشد.آلفویل برند پیشتاز در تولید فویل‌های خانگی مانند فویل قالبی اجاق گاز یا روگازی، فویل آلومینیوم ضخیم و نازک متزی می باشد.

از آنجایی که پاک کردن اجاق گاز به دلیل چرب شدن، ریختن مایعات، مواد غذایی و سوختن آن بر روی اجاق گاز کار دشواری است ما فویل آلومینیوم استار فویل ایران مدل روگازی را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول جهت راحتی شما شکل داده شده و به سادگی روی هر شعله قرار می گیرد. این فویل ها باعث می شوند تا آلودگی های ناشی از پخت و پز به بدنه اصلی اجاق گاز و سطوح داخلی آن وارد نشود، بعلاوه در اطراف فویل یک حالت فرورفتگی و برجستگی تعبیه شده که وقتی مایعاتی مانند شیر سرریز می شود این ویژگی باعث جمع شدن و ریختن آن داخل فویل می شود و از کثیف شدن گاز و اطراف آن جلوگیری می‌کند. استار فویل در راستای رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به فروش اینترنتی فویل آلومینیوم قالبی یا روگازی نموده است.

 

فویل آلومینیوم آلفویل  رول سه متری و با ابعاد 60 × 300 سانتی‌متر و ضخامت 50 میکرون است. از مهمترین کاربردهای فویل با توجه به ضخامت بالای آن پوشش سطح روی اجاق گاز و یا شبکه‌های فلزی آن است تا مانع از کثیف شدن مداوم آن شده و عمر گاز طولانی‌تر خواهد شد. همچنین زمانی که می‌خواهید غذا را درون فرگاز بپزید و به یک درپوش نیاز دارید، می‌توانید سطح ظرف را با فویل بپوشانید. از کاربردهای دیگر فویل آلومینیومی می‌توان به فریز نمودن و بسته بندی مواد غذایی، تمیز کردن کف اتو، تمیز کردن جواهرات، تیز کردن قیچی و… اشاره کرد. بعلاوه این محصول برای شست‌وشوی تابه‌ یا توری‌ ظروف گریل و پاک‌کردن لکه‌ها و باقیمانده‌ی غذاها مناسب است. استار فویل در راستای رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به فروش اینترنتی فویل آلومینیوم رول سه متری و با ابعاد 60 × 300 سانتی‌متر و ضخامت 50 میکرون نموده است.

 

فویل آلومینیوم آلفویل رول یک متری و با ابعاد 60 × 100 سانتی‌متر و ضخامت 50 میکرون است. از مهمترین کاربردهای فویل روگازی با توجه به ضخامت بالای آن پوشش سطح روی اجاق گاز و یا شبکه‌های فلزی آن است تا مانع از کثیف شدن مداوم آن شده و عمر گاز طولانی‌تر خواهد شد. همچنین زمانی که می‌خواهید غذا را درون فرگاز بپزید و به یک درپوش نیاز دارید، می‌توانید سطح ظرف را با فویل بپوشانید. بعد از آماده‌شدن غذا می‌بینید که مواد به‌خوبی پخته شده‌اند. گاهی به طبیعت می‌روید و نمی‌خواهید با خود ظرف به همراه ببرید، به‌راحتی با یک تکه فویل آلومینیوم می‌توایند یک غذای خوشمزه آماده کنید. از کاربردهای دیگر فویل آلومینیومی می‌توان به فریز نمودن و بسته بندی مواد غذایی، تمیز کردن کف اتو، تمیز کردن جواهرات، تیز کردن قیچی و… اشاره کرد. بعلاوه این محصول برای شست‌وشوی تابه‌ یا توری‌ ظروف گریل و پاک‌کردن لکه‌ها و باقیمانده‌ی غذاها مناسب است. آلفویل  در راستای رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به فروش اینترنتی فویل آلومینیوم استار فویل ایران کد 50Mic رول 1 متری نموده است.

 

دکمه بازگشت به بالا