کسب و کار ایرانی

چرا باید پوستمان را پاکسازی کنیم؟

چرا باید پوست خود را تمیز کنیم؟

پوست فراتر از بدن مانع اصلی محافظ است بنابراین همه آلاینده ها ابتدا با پوست تعامل دارند. در واقع می توان گفت که پوست بیش از هر قسمت دیگری از بدن در معرض آلودگی و بیماری است. یک راه حل مهم برای محافظت از پوست در برابر آلودگی، تمیز کردن مداوم، حرفه ای و روتین است

پاکسازی پوست در اصل روشی برای پاکسازی سطح پوست از آلودگی ها، لایه برداری، از بین بردن جوش ها و به خصوص جوش های سرسیاه بدون التهاب است. جدا از آن به پاکسازی پوست کمک می کند، منافذ باز روی صورت کوچکتر و کوچکتر می شوند. اگرچه بسیاری از پاکسازی ها با کمک دستگاه های خاصی انجام می شود، اما پزشکان معتقدند زمانی که کار به صورت دستی و با ماساژ انجام شود، نتایج بهتری حاصل می شود. چون خود ماساژ نوعی عشق به پوست است! از طرفی ماساژ پاکسازی پوست را باید در منزل انجام دهید. چرا می پرسی؟! زیرا تا چند ساعت پس از پاکسازی پوست شما باید از آلودگی های محیطی (نور آفتاب و آلودگی هوا) دور نگه داشته شود.

کی پاکسازی پوست انجام دهیم؟

تمیز کردن، مانند سایر خدمات پوست، مهم ترین چیزی که قبل از هر چیز باید به آن توجه کرد، نوع پوست است. پوست های چرب نسبت به سایر پوست ها به پاکسازی مکرر بیشتری نیاز دارند. به یاد داشته باشید که تمیز کردن پوست های خشک و چرب باید با دقت بیشتری نسبت به پوست های معمولی انجام شود. چون این پوست ها می شکند. اما قاعده کلی در این زمینه این است که تمیز کردن پوست یک بار در ماه کافی است. زیرا باید هر ماه علاوه بر پاکسازی منافذ پوست، سلول های مرده پوست را نیز از بین ببرید.

جنس پوست من چیست؟

به طور کلی پوست صورت انسان به چهار نوع تقسیم می شود. برای اینکه بدانید با تلفن به متخصص زیبایی خود چه بگویید تا برای تمیز کردن آماده شود، ابتدا باید بدانید که در کدام دسته پوست قرار می گیرید.

پوست خشک لایه نازکی از پوست است که می تواند تغییر کند، ترک بخورد و گاهی سفت شود. این نوع پوست به خودی خود و بدون کمک آرایش نمی سوزد و نمی توانید آن را روی سطح ببینید.

پوست های چرب پوستی نرم، براق و براق است که بیشتر بر روی پیشانی، بینی و چانه می درخشد. میزان چربی روی پوست نسبت به قبل بیشتر است و صبح که از خواب بیدار می شوید ممکن است این روغن روی دستانتان باشد.

پوست معمولی پوست میانی است، یعنی نه خشک و نه چرب. ویژگی این نوع پوست نرمی و رطوبت خوب است و منافذ روی آن کوچک است.

پوست مختلط مانند پوست معمولی است با این تفاوت که در قسمت T شکل صورت (پیشانی، بینی و چانه) فعالیت غدد چربی زیاد و پوست این ناحیه چرب است. خبر مهم این است که اگر این نوع پوست دارید باید آن را تمیز کنید.

چرا باید پوستمان را پاکسازی کنیم؟
چرا باید پوستمان را پاکسازی کنیم؟

فواید لایه برداری پوست چیست؟

ماساژ پاکسازی پوست عمدتا به آبرسانی و جوانسازی پوست کمک می کند. هیدراتاسیون رطوبت پوست را افزایش می دهد و در نتیجه ظاهر شما را بهتر می کند. یکی از مهمترین کارهایی که آبرسانی برای پوست انجام می دهد، جلوگیری از چین و چروک زودرس است. از طرفی ماساژ صورت باعث می شود خون زیر پوست بیشتر حرکت کند. در نتیجه سطح بیرونی پوست شل می شود و این آرامش به جذب بیشتر مواد حامل اکسیژن کمک می کند.

وقتی اکسیژن بیشتری دریافت می کنید، پوست را تحریک می کند و ناخالصی ها را از خود پاک می کند. این پاک کننده پوست را صاف و شاداب می کند و به طور موثر تولید کلاژن را تحریک می کند.

اولین سد دفاعی بدن پوست است که وظایف مختلفی دارد یکی از وظایف اصلی پوست دفع مواد سمی و مضر بدن از طریق پوست است که این سموم عمدتاً از طریق غدد عرق از بدن دفع می شوند. بیرون پرتاب می شوند. . پوست فرقی نمی کند پوستتان چرب باشد یا خشک، در هر صورت باید هر 20 روز یکبار صورتتان را تمیز کنید تا تمام منافذ پوست کاملا تمیز شوند.

یکی از مهمترین فواید پاکسازی پوست آبرسانی است. این عمل باعث افزایش رطوبت سطح پوست می شود و با استفاده از آن رطوبت به راحتی به لایه بیرونی می رسد. همچنین به خشکی پوست کمک می کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. با ماساژ صورت، خون را زیر پوست خود به گردش در می آورید و پوست خود را آرام می کنید. یکی دیگر از مزایای لایه برداری این است که مواد حامل اکسیژن در پوست جذب می شوند و پس از پاکسازی پوست، دفع مواد زائد را آسان تر می کند.

از دیگر فواید پاکسازی پوست می توان به زیبایی، شادابی پوست، حذف آلودگی ها از سطح پوست و رفع جوش های سر سیاه از سطح پوست اشاره کرد. علاوه بر این، با استفاده از مواد معدنی تمیز و اکسیژن، می توانند راحت تر به سطح درم پوست برسند. در لایه درم کلاژن زیادی وجود دارد، بنابراین تمیز کردن پوست باعث ترمیم آن می شود. مرطوب کردن باعث افزایش رطوبت پوست می شود که برای رطوبت لایه بیرونی بسیار مفید است. رطوبت برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند.

دوره پاکسازی پوست در تهران

ما به شما آموزش پاکسازی پوست صورت در تهران دکتر فاطمه حبشی را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا