ورزش

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت‌طلبی یامگا

به گزارش شفاف، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر ایران، دو تیم استقلال و ذوب آهن از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

کوین یمگا در نیمه اول فقط برای استقلال گلزنی کرد.

اخبار ورزشی

ذوب آهن در 40 ثانیه گل اول بازی را خلق کرد سیدحسین حسینی از رضا خالقی فر پیش افتاد و توپ استقلال را دفع کرد.

در دقیقه هفتم سید مجید حسینی دچار ضربه مغزی شد و پس از دقایقی مداوا از کادرفنی خواست تا او را تعویض کنند و رشید مظاهری جایگزین این بازیکن در دروازه استقلال شد.

در دقیقه 21 بازی کوین یمگا و سجاد جعفری با ضربه سر به سر یکدیگر وارد شدند که باعث خونریزی از ناحیه پیشانی شد و پس از پایان بازی به بازی برگشت اما جعفری نتوانست حضور پیدا کند.در جلوی بازی سینا اسد بیگی آمد. به بازی در این مکان.

در دقیقه 24 استقلال اولین موقعیت خطرناک یمگا را در موقعیت این حرکت ایجاد کرد.

گل: کوین یمگا در دقیقه 27 توپ را از مقابل نقطه پنالتی گرفت اما پس از یک پاس 180 قدمی ضربه او از کنار فرعباسی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این بازیکن اولین گل خود را در اولین بازی خود به ثمر برساند. ایزیپو.

در دقیقه 40 عارف رستمی از فاصله 25 قدمی استقلال گلزنی کرد اما ضربه او از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه 48 پارس در موقعیت تک به تک توسط عارف رستمی و یک به یک به رضا خالقی فر رسید.

در دقیقه 50 ابراهیم زاده با ضربه سر حجت صدقی را به سمت دروازه استقلال فرستاد و از تیرک دروازه مظاهری خارج شد.

اعضای استقلال: سیدحسین حسینی (رشید مظاهری 10)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند (کارت زرد)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین زاده حسین.

گروه ذوب آهن: حبیب فراباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (سینا اسدبیگی 20)، عارف رستمی، امیر شعبانیهو، محمد کمهو.

دکمه بازگشت به بالا