ورزش

پیروزی پیکان مقابل سانتوری ژاپن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا که از روز شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) در چهار بازی پیگیری می شود.

در سومین دیدار روز دوم این مسابقات، تیم های پیکان تهران و سانتوری ژاپن در روز نخست با شکست حریفان خود به مصاف یکدیگر رفتند اما پیکانی ها با نتیجه سه و یک بر حریفان خود پیروز شدند.

مربی پیکان پیمان اکبری از اروین انگاپت، علی شفیعی، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، سعید معروف و محمدرضا حضرت پور به عنوان اولین خوان استفاده کرد.

پیکان تهران که در ست اول این دیدار مبهوت شده بود و با نتیجه 25 بر 22 مقابل حریف ژاپنی پیروز شد، دقایق دوم تا چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 21 به برتری رساند و در یک بازی پیروز شد. بار دوم در این مسابقات ثبت نام کنید و 6 امتیاز کسب کنید. پیکان فردا در سومین روز این رقابت ها با نماینده تایلند دیدار می کند.

فهد اسماعیل از قطر به عنوان داور اول و هشام بکر گدیا از عراق به عنوان داور دوم دیدار پیکان و سنتوری را قضاوت کردند.

به گزارش ستاد ملی کرونا، دو هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به سالن 12 هزار نفری آزادی آمدند تا والیبال پس از دو سال دوری از میادین، فوران کرونا و حضور آن، یک بازیکن 7 تیمی دیگر در اختیار داشته باشد. هواداران والیبال پیکان در این رشته ورزشی به پیروزی های مهمی دست یافتند.

پیکان سانتوری ژاپن را برد

تراز از قزاقستان و حدود 20 ژاپنی مقیم تهران از دیگر بازیگران بودند.

در دیدار پایانی روز دوم این رقابت ها تیم شهداب یزد به مصاف الریان می رود.

تیم های ناخون رایتشاسیما و تراز قزاقستان در دو دیدار امروز موفق شدند تیم عراق (گاز جنوب و اربیل) را شکست دهند.

دکمه بازگشت به بالا